Råttor iFokus

Råttor

Etiketthälsa-skötsel-beteende
Läst 405 ggr
SweGizmo
0

Min älskling rosslar:(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min lilla favvis Zingo rosslar:( han låter som en kaffekokare:( Han har även gjort en jätte skum grej idag, han har legat på rygg i ett hörn vid 2 tillfällen, jag trodde han hade kolat vippen!! blev livrädd… detta är inget han gör i vanliga fall:(

suck… får gå till vetrinären och se om jag kan få nån medecin.

Sedan en annan fråga, jag har börjat använda ASPFLIS som bottenmatrial nu, kan det vara det som orsakat rossel?

Min blogg: SweGizmo.se

Allamej
0

Gå till veterinären du… Vilken medicin och i vilken dos borde finnas här på forumet om du vill veta innan. Jag tror verkligen inte att det har med fliset att göra… Jag beklagar…

Jag vet hur otroligt jobbigt det är att höra sin älskling låta så illa… jag har redan begravt 2 av den anledningen…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

CamillaS
0

Va jobbigt! Är själv i samma situation just nu med en av mina pojkar, har bestämt att han snart ska få somna in, men inte bara för den anledningen.

Hoppas medicinen hjälper din lilla Zingo. *kram*

SweGizmo
0

Finns det något jag kan göra för att underlätta för honom till vardags:s ?? typ speciell mat?

Min blogg: SweGizmo.se

Nicciz
0

#3 Inga mjölkprodukter, och hög luftfuktighet brukar hjälpa. Hoppas han kryar på sig snart plutten….

[Niike]
0

Usch vad tråkigt =/
Men kan det inte vara att aspflisen dammar eller något då?
Fast det kanske det inte gör, jag har ingen erfarenhet av det, eller råttor öht. :P

Hoppas killen din blir bra, håller tummarna!