Fotografering! Katt och råtta
Det var ett tag sedan jag var inne och skrev här men nu blev jag sugen på att lägga upp lite bilder. Fick en idé om att ta kort på mina råttor och min katt tillsammans. Katten tyckte att det var okej de första två råttorna men sen var det inte så kul längre. Råttorna verkade inte ha så mycket emot det utan var mest som de brukar vara när jag fotograferar de, vissa lugna som filbunkar andra ser ut som att de håller på att dö.
Sven på bild

Sven <3
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Jättefina bilder!! 

Ååh helt fantastiska bilder
jag älskar #8
Åååh! *Kidnappar rådisarna och pussar dom på magen* 
Mvh Nathalie

Hehe vilka fina bilder :D
Så går dessvärre inte att göra med mina katter för dem tycker att råttorna är sååååååå läskiga när dem är utanför buren ^^,
Underbart snygga bilder… Det där är väl fördelen med raskatter, bondkatter skulle aldrig gå med på en sån fotografering.

Jag viskar lite halvtyst så att inte missen hör det…
Men min katt är en riktig fegis bara det att om man klappar lite på honom så kan han stanna ett tag. Om ni kollar på bild #6 ser man ganska tydligt att han inte tycker om det. Han är väldigt tuff när råttorna sitter i buren och slår gärna med tassarna på buren så länge inte råttorna vänder sig om, då är det väldigt läskigt!!

#14 Naaw, jättefina bilder och jag tycker speciellt om bild nummer 6 
Gud vilken snygg katt!!!
Och råttorna sedan är ju helt underbara :-). bra tagna kort.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.