Jag (och Terato) tror att nr 1 kan vara dark pearl och nr 2 mink. Kan det stämma?

1 Gissar jag på cinnamon.. och 2 är supersvårt att se på den här skärmen men den ser ut som en blue cinnamon. Men jag kan vara helt ute och cykla. Anledningen till mina gissningar är iaf tickningen dem båda har och sannolikheten för att den ena föräldern skulle bära både en minkgen och en pearlgen är ytterst liten.
Vet ni något om släkten? Syskon till föräldrarna? något? Vad blev resten i kullen? Tycker att alla bilder i tråden är lite tricky. På vissa är det någon som ser supermink ut för att på nästa se ci ut tex.. och på en av bilderna #129, iaf på min skärm ser det ut som en blue, men jag antar att det är minken???

Jag var ju inne och funderade på cinnamon där! (Fast på nr 2 då)Visst kan cinnamon se ganska kalla ut i färgen som små? 1:an är mkt kallare IRL i färgen än på de här bilderna. 2:an däremot var varmare IRL! :P
Ja, men det var lite så vi kände också. Ena stunden var det supermink, andra cinnamon. Men alltså, 1:an ser precis ut som ungarna i Ladugårdens kull som var med på Hallstavikutställningen. Kan cinnamon kanske se ut lite så när de är små, kanske?
Älskar mina stora små vänner..

Den här bilden är mer rättvis rent färgmässigt. Men den lilla översta(samma som 1 i första inlägget) såg mer "tickad" ut nu som äldre. Det var tydligt mitt på huvudet och som en liten rand ner mot nosen. Nr 2 hade precis den färgtonen som på den här bilden men jag upplevde att det var lite flammigt i varmare toner på vissa ställen. Men här ser den jättemink ut! :P

Den övre är en Mink och den undre är en Pearl alt Dark Pearl.
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
#0 Vilken sötnos!!! :)
#6: Du känner dig rätt säker på det då med andra ord? Det är många som trott att undre är dark pearl så det lutar lite ditåt. :)
Mvh Nathalie

Oh, det kanske hon är då! :D