Höst-råttor *Bildbomb*
Igår kväll tog jag lite höstiga bilder på mina killar:) Vill dela med mej av dem^^

- Matte, nu vill jag tillbaka till buren…

- vadå? jag har inte gjort något… Nej inte alls, jag äter väll inte upp mattes dekoration….

- ICH!!! smakar illa… blä blä… Matte, kan jag få välling istället!?

- Undrar om matte kanske gömt något gott under löven??

- Vad är detta för något? Bäst att inte äta det…

- Det här kanske man kan boa med?? Nee.. jag har ju pappersremsor i burren jag kan boa i toan med, mycket bättre…
Min blogg: SweGizmo.se
Ingen kommentar??
Det är hemskt roligt att fota med rekvisita, fick också lust att släpa in en massa höstgrejer och fota :D
Jag gillar bilden när han äter upp dekorationen! ^^
Jag sitter och är otroligt sotis på din kamera…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#3 kameran är faktiskt inte så himla bra som man kan tro:) dessa bilder är snarere ren tur.
Jag har en digitalkamera, kostade ca 1.300.
Jag vill ha en systemkamera^^ man har inte lust att banga upp en sisådär 5000 kr
#3: Usch, sånt där gillar jag inte, fy! Ge cred till personen som fotat i stället för kameran. Man kan få jättebra bilder med skit-kameror om man är begåvad, och riktigt dåliga bilder med lyx-kameror om man inte är begåvad.
Jag menade verkligen inget illa :) Jag älskar bilderna
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#6: Nej, det är klart du inte gjorde… Men jag är bara så trött på alla som alltid blandar in vilken utrustning man har när man är nöjd med något :P
Jag tog absolut inte illa up:)
Fina bilder (och råttor såklart). Jag uppskattar sådana bilder. då mina egna råttisar är för livliga för att kunna ta bra bilder på, än mindre ta bra bilder med dekoration.

åh ja vill oxå kunna ta bilder på mina pojkar!! men de är alltid för livliga=)
Qui dormit, non peccat

Fina bilder och söta råttor! Det blir så vackert med rönnbär. Ska nog också ut och leta lite höst för lite höstbilder. Kastanjer och färgglada löv är också fint.
grymt snygga bilder. blev inspirerad till o ta lite bilder på mina därhemma.
tack tack:)

Ååh underbaringen till bebis… han gör sig på alla foton. Är han till snos? Och vikken stilig roan 
Underbara foton, jag älskar hösten!

Underbara bilder såklart!
Och jag säger som Kickan. Det är fotografens slit som ger resultat! :)
Älskar mina stora små vänner..
Sedan måste jag säga att "Guds bästa konstverk är Photoshop!!"
Där kan man ändra dem små felen och göra bilderna mer perfekta;)