Hejdå säger Åsa!
Jag kommer lämna detta forum nu, i alla fall tills det kommit på en normal nivå igen ist för att hålla sig i sandlådan, som jag själv bidragit med inte helt utan anledning…
Tycker det är otroligt tråkigt att sidan sjunkit så himla mycket, man har inte rätt att ifrågasätta och alla är uppenbarligen inte välkomna längre, viket jag trodde var en självklarhet.
Att utesluta vissa pga möjliga feleffekter men inte andra är omoraliskt. Det står jag för att jag tycker och jag önskar otroligt mycket att folk kan inse detta själva.
Antar att många blir glada av att slippa mig, en annars ganska så tyst medlem, efter den senaste tides hetsiga konversationer…
Vill ni ta någonting personligen med mig så kan ni maila eller adda mig på msn, jag har inga problem att diskutera, så länge folk lyssnar på det jag säger.
Kommer sakna er, mer konstruktiva människor… Er andra kommer jag klara mig bra utan.
Hotmail: sussa_08@hotmail.com
Hejdå!
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Trist att se dig gå Åsa, fler som du behövs men jag förstår absolut ditt resonemang.. :)
ktnxb

Synd att di också ska gå.. :( Men det är ditt val, Hejdå och hoppas att du nångång kommer tillbaka!
jag tycker det har blivit bättre här
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism
När har det varit tal om att utesluta personer från forumet?!?
Sen att påstå att man inte har rätt att ifrågasätta men lämnar forumet för att man själv blir ifrågasatt samt med en önskan att alla ska lära sig tycka som en själv.
Antar att du inte är en av dessa konstruktiva människor du talar om.
#5: Det där om uteslutning är ju en tolkningsfråga, men jag personligen tolkar det som om TS syftar på att man utesluter vissa råttor med fel/defekter vid köp/försäljning mm. här på forumet.
Äh hon kommer nog tillbaka ska ni se ;)
Hon har ju varit inloggad vid minst två tillfällen idag redan :)

Hej då Åsa. Följer med dig snart!

Men vad är det här!? Det börjar kännas skittöntigt.
det e ju oftast en hel radda som lämnar efter sånt här tjafs, folk som tycker lika som den som först lämnar………….och ska starta ett eget forum 
Jag tycker ni ska ta det lite lugnt att döma dem som lämnar siten, ni vet inte alla anledningar och självklart ska man väl ha rätten att ta sitt eget beslut?
Själv tycker jag att om man tycker att ett forum är fruktansvärt stannar man antingen och försöker ordna till det eller så lämnar man forumet och bryr sig inte mer om det. Att spela martyr är inte särskilt konstruktivt.

#10 Nej jag vet ju det,det var ju just det jag menade. Men det blir säkert mycket bättre på det "nya" forumet.. (för dom som nu flyttar dit
#12: Jag dömer ingen. Folk får lämna siten om de vill (eller stanna). Jag bryr mig inte om vilket. Det som irriterar mig litegrann är att man ens skriver dessa hejdå-trådar. Ska man lämna en site/forum så lämnar man väl för gott? Vad är då poängen med att ens skriva hejdå? Om man ändå inte kommer att läsa svaren, eller ha kontakt med medlemmarna. Och de som bryr sig om personen ifråga vet oftast redan om avskedet, de andra bryr sig oftast inte.
Det hör väl till rent hyfs att säga hejdå? De som man känner väl har man kanske kvar kontakten med men sen finns det säkert många man tycker om och vill säga hejdå till.
Tycker det är oartigt och respektlöst att kommentera som en del av er gör.
Hejdå Åsa! Jag känner inte dig men önskar dig allt gott ändå:)