Två rexade Arinellahannar + bur omlaceras
Jag har två killar från Arinellas Hello Kitty-kull som jag har bestämt mig för att omplacera. Det känns jättehemskt att behöva skiljas från dem, men min livssituation är så annorlunda mot när de flyttade in, så jag kan helt enkelt inte ta hand om dem längre på ett sätt som får dem att må bra. Ändrad ekonomi och studiesituation har gjort det omöjligt att hålla allt flytande.
Naturligtvis jättetrevliga och goa, fast lite ensamma de senaste veckorna då jag inte har haft så mycket tid att spendera med dem. Chibimaru och Dokidoki Yummuchums är namnen, men jag kallar dem för Kapten och Pölsa. Födda 24 oktober år 2007. De är otroligt lika varandra till utseendet, och jag brukar inte vara jättepetig med vem som är vem så de lystrar inte till namn, men däremot är de uppmärksamma och förstår oftast vad man menar ändå :) Intressen är att leka med matte, rejsa runt och undersöka ställen och prylar, jaga leksaker och däremellan slappa. Inte några kelgrisar som vill ligga och bli kliade hur länge som helst. Gos går bra men är inte så spännande längre stunder, om man säger så.
Dokidoki Yummychums/Kapten är lite mer framåt, upptäckaren som dessutom skall klättra på en i tid och otid. Chibimaru/Pölsa är lite mer tillbakadragen och lugn.
Stamtavla finns, mer information finns, bur finns. Den ger jag bort gratis. Jag är inte intresserad av få pengar, allt jag vill är att pälsklingarna kommer till ett BRA hem.
Vi bor i Stockholm.
Kram kram /Kerstin Månsson och boysen