Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 991 ggr
Nicciz
0

Vill ingen ha min kärlek?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla fantastiska råttälskare.

Jag heter Balder och är en snygg ba ambk kille på 1½ år. Min tidigare matte var tvungen att lämna mig för hon var med om en olycka.

Nu söker jag en ny matte eller husse att älska och älskas av. Vill ni ha min obotliga kärlek kolla råtthjälpens hemsida.

www.ratthjalpen.se

Just nu ligger jag och ploppar lite i Nicciz knä medans hon svär över att hon har Firefox och varken kan göra länkar eller lägga in bilder. Hon ber tom. till tomten? Snälla låt mig flytta från den här knäppisen Oskyldig

SweGizmo
0

söt annons;) haha

Min blogg: SweGizmo.se

KAGE
0

Åh va fin han är ! Synd att han är en han..

/Karoline.

KickanW
0

Honom har jag träffat, en go grabb! Men går han bra med andra råttor nu?

Nicciz
0

Han har inte bråkat med någon sen han kom tillbaka till mig igår. Jag håller på och utvärderar honom därför står det inget om det. Om han börjar bråka och är aggressiv kommer han att kastreras. :)

För vem vill gå miste om en sån här underbar kille? Han har sovit under mitt hår inatt Kyss 

nästan så jag hoppas han blir kastrat då behåller jag honom själv Oskyldig

Terato
0

hehe, blir han kastrat kan jag betala dyrt för honom!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Bim
0

Ååå.. Om inte mamma hade varit allergisk hade han varit min för länge sen! :O

niffen
0

#6 Nej, då hade du redan haft fullt hemma, jag lovar  ;)
Du hade snott flera råttor per utställning/träff  :P

Bim
0

#7 men han var sååååååå fin, så EN råtta till skulle inte skada! ;) Oskyldig

Nicciz
0

Balder söker fortfarande hem då dem som reserverade honom har backat ur. Ledsen

Finns det ingen som vill ha äkta gränslös kärlek i form av råttan Balder???

MaFfExX
0

Jag vill gärna ha honom. men hur är hans beteände?

Lancia
0

Underbart fin kille! Faktum är att jag är på jakt efter en till kille, men då mina boys snart är året gamla och denna herre enligt beskrivningen på råtthjälpens hemsida kan vara dominant mot andra hanar. Även en av mina kan vara dominant och det skulle nog krocka där tyvärr. :/

Nicciz
0

Balder letar fortfarande hem :(

sussa08
0

Vad fin han va (L) Har en kille redan som är rätt dominant, tyvärr :(

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Lancia
0

Du har PM nicciz

Nicciz
0

Tack Lancia och förlåt för mitt förvirrade svar Flört

Tänkte att jag skriver ut det i tråden oxå. Balder blir alltså två år nu i nov. vilket kan betyda att han inte lever i hundra år. Just nu är han pigg o rask. Men han har bott själv i flera månader för jag inte haft någon unghane till sällskap åt honom. Så det bästa alternativet för honom är nog att flytta in med två små pojkar. Och så har man en grupp kvar när han väljer att lämna jorden. Annars kan han bo själv OM han får massor och massor och åter massor av kärlek.

[kalelo]
0

*putt*

Bim
0

PUTT!!

firefly
0

Du har fått pm Nicciz :)