Råttor iFokus

Råttor

Etikett: off-topic
Läst 1812 ggr
Bim
0

OT Skriva av mej lite.. ;)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åh vad jag sitter och dagdrömmer om att jag skulle kunna ha MASSOR av djur! :D Jag har en lite speciell dröm faktiskt.. ;) Det är att jag skulle vilja rädda marsvin och kaniner från blocket och ha JÄTTESTORA burar (Garderober som ligger på backen till marsvinen och ihopsatta djuraffärsburar till kaninerna) och göra som dom fick starta om sitt liv helt! Samma sak med möss, hamstrar, råttor, gerbiler mm! Fast självklart ska jag ha massa uppfödardjur också. :D Direkt när jag flyttar hemifrån så ska jag tänka på att skaffa en lägenhet med ett STORT rum som man kan stänga och där ska jag ha djuren.. Iaf några. Och jag måste bara ha några nakenmarsvin! :D Dom är grymt söta! Fast självklart kommer jag ju inte ha råd med allt det där. :P men jag kan alltid försöka. Har ni nå såna här drömmar?? Det skulle vara kul att höra :)

Bim
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och Zora och Zelda ska ju självklart bo med mej lite ibland! :D fast det kommer nog bli trångt..

KickanW
0

Gud att jag har. Jag längtar till den dagen jag har planerad framtid och kan vara jourhem åt råtthjälpen, skaffa egen katt och egen hund, prova på att ha iller osv.

Bim
0

#2 haha, jag glömde kriva att jag kan vara ett jourhem också! :D

MrHyde
0

Har ingen detaljrik dröm direkt men jag hade gärna haft en mindre gård lr iaf ett hus på landet med STOOR trädgård så att man kan ha lite djur. T.ex några getter o kanske gäss o lite annat sånt trevligt. ^^

Hehe ja, såna där nakenmarsvin e ganska söta faktiskt. ^^
Mitt ex har ett, tycker mest att den ser ut som en flodhäst i miniatyr format. XD

Bim
0

#4 haha, jo dom ser exakt ut som flodhästar fast mindre och lite hår på huvudet! Jo, när jag har pluggat klart helt och skaffat jobb och blabla så ska jag också skaffa en stoor gård med massor av djur!

SweGizmo
0

hehe, nakenmarsvin har jag aldrig sett…

Min blogg: SweGizmo.se

Bim
0

#6 men visst är dom söötaa!

hus-musen
0

ja men de låter ju bra det=) min dröm är att skaffa mig en hälsingegård med ett enormt bibliotek och en massa djur=) hundar, katter, råttor och illrar=) stor trädgård ska det vara och ett rejält garage med plats för 4 bilar så sambon och jag får plats med alla bilar=)

Qui dormit, non peccat

Mastoll
0

Min dröm förändras hela tiden. Det jag har tänkt på är att flytta till landet, i alla fall där det finns mycket natur. Men det ska fortfarande vara ganska centralt. Jag ska ha bil, börja rida, skaffa massa djur och leva livet :P
Vill ha ett jobb som jag verkligen trivs med, och samtidigt får bra betalt.