Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 469 ggr
Frankbot
0

Akut! Boritz söker ett hem med kompisar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
  • födelsedatum: 7/7-08
  • färg, teckning o hårlag:svart med en vit strimma på magen
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v):10 födda varav nio överlevande. 
  • faderns namn, födelsedatum, vikt: tjuvparning så vet ej vem pappan är. 
  • moderns namn, födelsedatum, vikt: Bodil ca 11 månader, 350g…dumboörad siames.
  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning : var som sagt en tjuvparning och alla hans syskon är sålda till bra hem men lilla boritz sitter nu ensam och är i desperat behov av kompisar!
  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: mot sina syskon och sin mor har han alltid funkat kanon..har inte testat honom i en annan flock då jag pga tjuvparningen sålde mina gamla hanar.

boritz är lite försiktig av sig men mest pga att jag inte haft så överdrivet mycket tid över till honom sorgligt nog..men ger man han tid och kärlek kommer han nog bli en toppenråtta precis som sin fina mamma

• pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb : han är ej reggad..hade tänkt mig kanske en hundring men priset är inte det viktiga..vill bara att han ska få ett bra hem med kompisar!
  • ort där råttan/råttorna finns : kramfors..transport hjälp mot sundsvall m.m kan nog ordnas
  • kollar dagligen iFokus så pma mig om telenummer eller email… jag inte vill lägga ut det här.

snälla någon ta Boritz, han sitter helt ensamen och jag har ingen möjlighet till att skaffa fler råttor, pga att jag förmodlgen ska flytta inom en snar framtid och då inte har plats för två burar!

Frankbot
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

:)

Inlägget är låst för nya kommentarer