Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 1790 ggr
KickanW
0

Dags för råtträff hos mig?

Nu känns allt lite trist i mitt liv. Pojkvännen flyttar långt bort, skolan segar på, det blir kallare osv.

Så jag behöver träffa lite mysigt råttfolk! Några råttor tänker jag inte släppa in (pga smittrisken) men forumister är varmt välkomna! Vilka kan tänka sig att hälsa på mig en helg, fika, prata råtta, äta middag, kanske sova över?

Ninja
0

Jag kan, men såklart beroende på datum. :)

Tramsa
0

Det låter mycket trevligt! Men det beror på när för min del också.. Och jag skulle absolut behöva en sovplats isåfall.

Falurven
0

Jag är lätt på! :D Fast det beror på datum osv x)

Mvh Nathalie

KickanW
0

Kul att det är folk som vill! Om det är många från söder kanske ni kan samåka på något sätt? Det vore jättekul med en helhelg! Jag har ju inte så stort men om ni klarar av att sova på golvet bredvid varandra har jag ju madrasser iaf :)

Vi får väl planera ett tag framåt så det är stor chans att många kan!

Ratiz
0

Vart bor du?

KickanW
0

Kolla på min presentation så står det ;)

Långt ifrån dig, uppe i Norrland… Sundsvall! Men om du har vägarna förbi är du välkommen :)

Bim
0

Ja! :D Jag är lätt på! ;) Datum spelar ingen roll för mej.. Jag bor ju så nära!

emmeb
0

Så kul! Får man haka på? :)

Falurven
0

Jag kan sova vart som helst xD Så för mig blir inte det några problem :D

Mvh Nathalie

KickanW
0

Åh vad kul! Såklart du får komma Emma, det räknar jag ju nästan med!

#9: Du kanske kommer hem på kvällen också, x-trafik går ju rätt ofta… Annars får du nog plats på mitt golv :)

cosmonita
0

Jag vill också om jag kan ordna allt det praktiska: jobbet, hundvakt osv.

Tramsa
0

#11 Om det inte är en helg som passar mej så vaktar jag gärna dina hundar istället :D

KickanW
0

Oj vad kul att det är så många intresserade… Att få dubbel-besök från Västerås hade jag inte väntat mig :)

Nej, Tramsa, tänk inte så… Se det i stället som ett utmärkt tillfälle att samåka!

emmeb
0

Är det någon som kommer norrifrån (Kramfors/Härnösand/etc) kan jag ju isf ta bilen så är det bara att åka med. Annars ser jag till att försöka fixa husrum hos en kompis som bor i S-vall. ;) Misstänker att det kan bli ganska packat på Kickans golv, även om jag gärna skulle trängas en natt med andra råttnördar. ;D

Bullerbytjejen
0

Är jag ledig är jag gärna med också, dags att se hur ni bor också känner jag :-P

KickanW
0

#15: Ja :) Då kan ni ju fixa bil och köra från Stockholm! Du plus två från Västerås plus två Gävlebor… Borde väl inte bli så dyrt?

Bullerbytjejen
0

två gävlebor? vilka e det? Förvånad

KickanW
0

Jag räknar Ninja som gävlebo och sen förutsätter jag att Terato hakar på (hon har inget val, moahaha)

Bullerbytjejen
0

hahah jag anade nästan det hihi, ja terato är ett måste, det e ju hon som kommer med alla samtalsämnen tycker jag, haha.

Falurven
0

#10 - Sant :D Vi får väl se hur det blir :>

Mvh Nathalie

KickanW
0

Har skapat en tråd där vi kan bestämma ett datum. Rösta här.

Terato
0

Sälvklart kommer jag! Ska föröska babbla lite mindre än vanligt så att ni andra får en syl i vädret, haha! :P

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Bim
0

Men om det blir FÖR packat på kickans golv så kan ni säkert sova här några! :D Vi har en lokal nere i källaren som man kan hyra och där finns det en säng och sen kan man ta madrasser och lägga där, För nu när inga har råttor med sig så funkar det säkert! :D (jag bor ganska nära kickan)

niffen
0

Jag då? Ska inte jag också få åka från sthlm med nån?  :'(

Bim
0

#24 Niffn!! DU MÅSTE KOMMA!!!

KickanW
0

#23: Åh, vad bra… Det vore ju perfekt. Hade faktiskt blivit lite nervös över hur vi skulle få sovplats allihop :P

#24: Du får säkert plats i bilen om det går en sådan från Stockholm. Vore jättekul! :)

flupp
0

Vad gör ni på råtträffarna :P?

KickanW
0

Klappar råttor, pratar råttor, äter, dricker… Umgås :)

Ratiz
0

Åh det låter supermysigt. Önskar verkligen man hade vägarna förbi. Men önskar er givetvis en supermysig träff Flört

KickanW
0
dorkey
0

Låter jättetrevligt! Jag är på. :)

KickanW
0

#31: Jättekul! :) Då kan du rösta om vilket datum här också!

cosmonita
0

Fasiken vad långt det är till Sundsvall från V-ås! Insåg inte det förrän jag kollade kartan. Måste nog avstå…orkar inte köra så långt denna hösten.

Tramsa
0

#33 Du får ha råtträff hemma hos dej! :)

KickanW
0

#33: Nej vad trist… Men samtidigt förstår jag. Ja, det får du minsann ha!

Tramsa, du vill väl komma ändå?

cosmonita
0

#34 men jag har ju bara många små rum, så det blir svårt att arrangera en träff…

Tramsa
0

Jodå,jag åker tåg isåfall!

Babbett
0

Hur många timmar med bil ungefär?

Och med tåg?

Tramsa
0

#38 Bry dej inte utan kom ändå! :D

Babbett
0

#39 He hee..

KickanW
0

Men tåg tar det dryga 3 timmar… Med bil ca 4 skulle jag tro.

Bullerbytjejen
0

jag samåker gärna med dig babbett, med bil eller tåg :) och delar bensin såkilart :)

Eller så kan vi lifta allihopa, så kan vi tävla om vem som kommer fram först xD

Terato
0

Haha, jag är med på att lifta!

Nä, men hör av er om nån vill ha hjälp medbensinpeng från gävle. Annars tar jag x-tåget!

teratos.r8or.se

Mastoll
0

Jag skulle jättegärna vilja komma! Vill lära känna er.
Men det är väldigt långt, och jag har inte så mycket pengar. Kanske någon kan ha en träff i Stockholm någon gång? :)

Babbett
0

#44 Om jag åker så kan du ju åka med…

Fast 4 timmar är långt…då får man ju ta med tält och sovsäck :-P

KickanW
0

#45: Eller så knökar ni in er i min lägenhet eller hos _Bim_ :)

Mastoll
0

#45 - Okej, tack så mycket :) ja, får se om jag kan, när det blir mer bestämt och när det börjar närma sig. Är inte helt säker om jag kan än, men hoppas! :)

Bim
0

Mamma har sagt att det går bra att ni kan sova här,  Vi har ett stort rum nere i källaren där det finns en säng mm.. :) Ni kan låna madrasser av oss, fast vi vet inte hur många vi har.. :O Så nån kanske måste ta med själv. vi har några kuddar som nån kanske kan låna också :) Sängkläder vore bra om ni tog med själv. Men så ni vet att det går bra att sova hos mej! :D Jag har vissligen inga råttor men hundar kan jag bjussa på! ;)

KickanW
0

Gud vad bra Moa… Och eftersom det är så nära är det ju bara att gå dit när festen är över och somna :) Perfekt! Då får ni slåss om de två-tre sängplatser som finns i min lägenhet ^^

Babbett
0

Kollade priser för att åka tåg 25:e okt…

Tror det är billigare att fylla upp bilen med folk och diesel och rulla upp Tungan ute

KickanW
0

#50: Japp, tåg är hemskt dyrt tyvärr… Annars går ju y-buss också men då är ju bil väldigt mycket bekvämare. Kör en billast råttfolk du Babbett! :)

Bullerbytjejen
0

ja jag är på me dig babbett :)

emmeb
0

Kniper det med sovplatser så kan ju i värsta fall någta sova hos mig men då får man bereda sig på att det är 6 mil mellan S-vall och här där jag bor så det blir en liten biltur. Men sovplats finns!

niffen
0

Jag är också med på att åka bil, med er (om jag får Flört) och betala lite då. Beror ju på hur många det blir, dock, så att det inte blir alldeles fööör dyrt…

Bullerbytjejen
0

Jag sover gärna hos dig Kickan om det går bra, jag har ju lite svårt att sova borta och sånt, med min panikångest och det Skäms men hos dig vet jag att jag skulle känna mig trygg, dig har jag ju träffat så många gånger Glad

KickanW
0

#55: Absolut får du sova hos mig :)

niffen
0

Paxar också en plats hos dig Kickan  ^^

Calinn
0

Guuud vad jag blir avundsjuk! Jag vill också åka på rådisträff. :(

Finns det ingen i Malmö - Skåne som är sugen?

Ha det så roligt uppe i Norr! Gosa med några råttor från oss i söder!

Terato
0

Jag kan sova var som helst. Bara jag slipper stå på en station och vara skiträdd över vart jag ska gå! :P

teratos.r8or.se

Falurven
0

Jag vill också sova på golvet hos Kickan :O

Mvh Nathalie

Babbett
0

Jag sover också var som hellst, på något golv eller i bilen :-P

oaktuell
0

ingen som åker från göteborg eller nått?? Oskyldig

Bim
0

Men sen när vi vet vilka som kommer och inte så kan inte vi skriva vad vi heter på riktigt, användarnamn och bild på oss, så vi vet någolunda vilka alla är.. ^^

Falurven
0

Håller med bim.. :) Kan vara roligt att veta vem alla är ^^

Mvh Nathalie

oaktuell
0

japp! kanon idé!