För er som inte kan se PM.
Detta skrev jag i ett massmeddelande till alla medlemar på RiF. Vet inte om det kom fram eller inte så jag klistrar in det här!
"Jag avgår som Medarbetare på Råttor iFokus då jag inte alls trivs här längre, och jag vet att saker kan förändras, så att jag kanske trivs, men då måste någon ta tag i problemen. Några kommer väl bli överlyckliga att jag slutar, men jag hoppas att någon kommer sakna mig
Jag kanske tittar in på RiF någon gång i ibland för att se hur det går med t.ex. syskon till mina råttor och se om någon ska ha någon rolig träff eller så. Eller bara kolla hur ni sköter er ;)
Vill ni mig något så är det säkert några som har min MSN-adress, annars kommer jag finnas på den underbara sajten råttor. Kan även hända att jag finns på någon av de andra sajterna, t.ex. Iller, Mus, Djurtransport eller Exotiska djur.
Det var det jag ville säga framförallt, vill inte skriva ett jättelångt meddelande såklart, då ni säkert inte orkar läsa då :P
Vill ni fråga nåt annat så är det MSN eller råttor.se som gäller, där finns jag varje dag! :D
Puss på er, alla sköna riffare! :*"
Jag kommer att sakna dig iaf. :(
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Jo det kom fram och var framme i ca 10 min sedan försvann det. Tycker det är synd att du valt att avgå :/
Men niff, hur ska jag överleva :'( Dodis är ju inte heller här typ :'(
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Länkarna funkar inte fö mig..
NOOOOOOO:(
Min blogg: SweGizmo.se

nee gå inte!!
Qui dormit, non peccat

#4 om du skriver in adressen funkar det.. då kommer man till dd nya forum
Nej, länkarna funkar inte för mig heller.. Vet inte varför, har klurat på det länge men… :/
Trist att du ska avgå Niffen..:(
:O :'''(…

NEEEEEEEEJ! NIFFEN FYFYFY! STANNA HÄR NU! :''''(