Vilken färg har han?
Svårt att se.. Ser blå ut iaf.. kanske en russian blue?
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Tycker också han ser blå ut!
Prova att ta en bild på honom utomhus utan blixt! Då är det lite lättare att bedömma färgen och hur mörk han är osv.
Älskar mina stora små vänner..
Var kommer han ifrån? Jag tror han är vanlig hederlig blå :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Russian blue skulle jag säga, eller silver blue
Min blogg: SweGizmo.se

lutar åt ev russian blue han ser väldigt mörk ut på min skärm iaf! men den är knäpp så den visar inte färger så bra..
Qui dormit, non peccat

Kanske lite dumt att fota honom mot en blå handduk! :P Prova gärna mot vit bakgrund och så att man ser kroppen.
Är han inte väldigt ljus för att vara russian blue? Jag är ju inte alls duktig på färger och så men för mig ser han ut som den ljusare definitionen av blå. Alltså den blå de kör på i USA. Eller har jag fattat fel nu?
Älskar mina stora små vänner..
Jag tycker att han ser ut som mina pojkar det var därför jag undrade var han kom ifrån :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Troligtvis vanlig blå om det är en zoois. RB är ju inte alls vanligt och blå kan komma i många nyanser (tycker magen är för ljus för RB också)

Det ser ut som en riktigt snygg silver blue.
Ja silvrerad förstås. Men väldans fin 

De flesta blue är väl silvrerade? Iaf. de släta….
Har ni sett någon blå slät utan silvrering?
Japp det var min poäng.

Silver blue! Jag tycker inte det ser ut so russian blue iaf
#8 Han kommer från Djurmagazinet i Haparanda…Vet inte vars dom får sina råtter ifrån..
Syrran ska få fota en annan bild…Eller jag men hon bestämmer över råttan,kollar in här kanske en gång om dagen på denna tråd,är mest inne på KiF (Kaninifokus)…