Blå och silver fawn! *kär*

åh,blåbäret!!
håller med. finns inget snyggare än blå råttor. dock är genetiken väldigt krånglig :-/
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Vem kommer dom från? :)

Jaa de är lite komplicerade, så många olika blå "varianter" osv..
De kommer från Malinmalin här på RIF. Hon bor i Göteborg :)
Åh, silverfawn…sjukt vackert!
Båda är ju jättefina!! Grattis till dem!!

Underbara färger!
ääääh dreggel på silver fawnen, det e den vackraste färgen tycker jag. Har själv två stycken, gubben är lite urblekt dock, men tjejen är gudomligt fin 
du får gärna lägga upp fler bilder sen, en presentations tråd kanske 
Den ljusa liknar verkligen Elvira som jag hade kvar tills i början av detta året… så söta och goa de ser ut.

Jo det blir nog lite mer bilder kan jag lova ;)
Hon ska bara få bosätta sig lite bättre med sina nya burkompisar :D

Jättesöta! Jag har faktiskt lite svårt för färgen silver fawn, men blå! *dreggel*

Vilka skönheter! ;D

Busmusen (den blåa tösen heter busmus då hon ser ut som en mus och är busig som få ;)) lärde sig tidigt tidigt att öppna burluckor, så hon är van vid att ströva fritt i rummet, men så fort man kommer gående så KUTAR hon tillbaka till buren och låtsas som hon varit där hela tiden..*fniss*
Som tur är så har man avslöjat henne..
Hon tycker hon är smart hon men hon glömmer stänga dörren efter sig när hon kutar in igen *avslöjad*
Fina färger! Fick fram några Blue Silver Fawn (av misstag förståss) förut. Ganska läckert. Ljust ljust orange med silverfärgad underfärg och tippning. Tyvärr inga foton då datorn e paj.

Intressant! synd att datorn är paj *sandra bannar datorn*
Vore kul att se!
här fanns det ju en…
http://i28.photobucket.com/albums/c221/r8info/Apricotagoutiny.jpg
(blixtfoto på bebis med ej utvecklad pälsfärg, jäij, kanske finns något bättre nån stans)

göllia:)

ååh va heter silver fawntösen då ? 

Hon heter Kola :)
Hon har samma färg som Kolasås man har på glass haha

de är underbara!!
Mmm.. jag drägglar!!
Mina favoritfärger!!

Jag är också tokförtjust i silver fawn. (Så om någon där ute skulle råka bli med bebbs och få en sådan i kullen är jag väääldigt intresserad! ;> )

Silverfawns verkar inte vara alltför vanliga. Eller har jag fel?
Jag söker med ljus och lykta efter en passande hane till henne. Långt kvar tills parning ens är ngt att fundera seriöst på men man vill ju ändå veta om det finns ngt pojke som henne. så man lär känna honom ett bra tag innan och hinner få en ordentlig uppfattning om honom.

Jag har en liten tjej som är kusin med Kola till salu.
På bilden ser man att hon håller på att byta ifrån bebispälsen och håller på att få sin starka fina färg 
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
?h kola! Gud va s?tt! Hade inte min baroon varit en s?n fjant s? hade du f?tt l?na han hihi han ?r iaf gammal och frisk xD

usch malin…kom inte här och sukta med dina råttuslingar nu igen
Mmm..jag blev jättesugen på den där silver fawn tjejen.. ursöt faktiskt!!