Mina nya dumbotöser <3
idag blev jag med två dumbotöser, från hagsätra zoo (imazoo) dom är dom sötaste pussigaste råttbebbs jag haft nånsin tror jag, förutom rudi och kaya då,som åxå var riktigt mysiga redan när jag fick hem dom. Bilder kommer senare, kan inte lägga in på datorn,eller så mmsar jag en bild till niffen så fårhon lägga upp hehe..Den ena är en agouti hooded, och den andra är en…jag skäms som inte vet va det är, jag tror det e en siames, men det kan säkert va nått annat hehe. Kommer mer sen, jagkunde bara inte håla mig från att skriva en tråd fördom :D
Bali ska ena hete, sen måste jag ha ett till namn. Dom andra tjejerna heter Rudi, Hawaii, Afghani, och Maui, så nått i det temat gärna :D om ni kan komma pånån mer sån hawaii ö kanske :P

Hihi, du tog det fina namnet som jag tipsade om förut! *stolt* :)
Älskar mina stora små vänner..
Lanai kanske?
http://wapedia.mobi/sv/Lanai <-- en av öarna..
Min blogg: SweGizmo.se
jaaaa det e klart, fast jag vet inte vem som blir vem ännu, hihi
oj det blev jättesvårt, det finns ju en del, men ingen klockren kände jag:S kollar wiki nu..

Qui dormit, non peccat

Kalua var jättefint! :O
Na Pali heter hawaiikusten, det kanske skulle va sött?? Nu sitter ena och knastrar på min axel :-P
ja jag kollade på alla dom där jag också, men jag vill gärna ha ett i i slutet på namnet så det blir lika tihii..

låt råttan välja=) skriv namnen på en varsin lapp, läs upp dem högt för henne o lägg ner lapparna på rad=) det lapp hon går fram till är det namn hon vill ha
smart va??
Qui dormit, non peccat
ÅH EN SIAMES. DUMMA DUMMA DUMMA MIN MOBIL SOM INTE FUNKAR. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr……………… Jag kan inte ta emot mms nu helt plötsligt…. Fan vad arg jag blir…. Well well… Roligt iaf med nya råttor, Linda!! :D
Du skulle ju bara ha en från början ;) Men du kan inte hålla fingrarna i styr, haha XD

Haha, lite sugen blir man då allt!

åh vad mysigt!! :D Jättekul Linda! Vill ha en till träff snart! :D

Snyggingar
och jag går i god för att dem var helt outstanding i temperamentet… jag är fortfarande chokad 

Haha, Linda höll ju nästan på att få mig att köpa en råtta ur den kullen! :P Men jag höll mig. Dessutom sa Robin strängt ifrån!
Hahaha, ååh du skulle se dom
jag ställde in två krypin i buren så dom skulle känna sig trygga..men dom sover platt på sidan på hyllor och på burbotten, har inte en tanke på att gömma sig hihi. Siamesen är otroligt mysig, agoutin också såklart, men siamesen är verkligen speciell…

Hihi, vad skoj! Synd att det inte bidde nåt för mig! :P Å, lilla Bali! :) Ska blir så skoj att få träffa dem sen nån gång!
Åhh vad mys! Jättefina!
Bali har fått jättefin rump-point hihi, men snoken är inte riktigt med i svängarna, men fläcken mitt på skallen är borta iaf :-P
Sen har jag hittat fler jättefina namn
Så jag mååste nästan skaffa några tjejer till sen när dom här växt på sig lite hehe…Så sen kommer det bli Haiti, Fiji, Miami och Gobi
Jag sa bara fixa hornbachburen och karantäna klart här innan jag börjar kika efter fler 

Haha, Haiti tänkte jag på här om dagen! Sen tänkte jag på Alabama, Marocko, Texas, och några fler också. Ditt tema är skitbra ju! Finns hur många fina lands-stads och ö-namn som helst! Man kan ju ta berg och floder också.
Men Linda, du har ju inte ens an own apartment än! Och jag har det men får ändå inte ha fler råttor för min "pappa". Jag har bara fyra men har tvärstopp här!
(egentligen är jag bara avis)
ja, blir det nå kullar på dom här så blir det west coast tema på ena typ: vancouver, victoria, seattle, olympia, portlane, salem, medford, eureka, san francisco, fresno, los angeles, san diego, tijuana, baja,la paz. Det e de städer som ligger efter hela USA kusten från canada ner till mexico :D.
Sen en till tema för mexikanska golfen och atlantkusten i öst: belize, jamaica, cuba, havanna, kingston, tampa, baton rouge, galveston, matamoros, tampico, honduras, orlando, bahamas, barbados osv osv hihi….
Här har man drömmar hahahaha

Jamaica, Orlando, Bahamas och Havanna har jag också tänkt på! Till dina råttor då, förstås! :P
Hehe, jag tycker du ska drömma på, jag! ;) Underbara teman!

supersöta busråttor :) lycka till!