Råttor iFokus

Råttor

Etiketttävlingar-quiz-undersökningar
Läst 481 ggr
Nicciz
0

Jag behöver hjälp :)

I tråden jag startade med veckans roligaste bild… så måste vi ju starta en omröstning. Men Jag har ju Firefox. Så jag kan inte lägga in bilder i en omröstningstråd :( finns det någon vänlig själ som kan göra en sån där samlingsbild (som vi hade på månadens råtta tex.) och starta en omröstning… Plzzzz Skrattande

Johanna-A
0

Nej men jag kan förklarta för dig hur du gör det själv.

Kopiera fotona från tråden och förminska dom i PS eller paint. Och lägg dom bredvid varandra och numrera dom.

Sen gör du precis som vanligt när du lägger in en bild i Firefox. Och gör en röstningstråd.

Nicciz
0

Tack Skrattande Men då kommer det ju inte upp i inlägget… eller?

Johanna-A
0

jo, varför skulle du inte kunna lägga den i ett inlägg?

MentalDistress
0

Vad Nicciz menar är att det inte går att lägga in bilder direkt i inlägg i firefox. Man kan bara göra det i IE, tyvärr så är alla sidor inte kompitabla med firefox trots att firefox används mer än IE. :/

Johanna-A
0

Men det har ju alltid fungerat. SKa prova nu. Jag använder också FF.

http://rattor.ifokus.se/ShowUserFile.aspx?BinaryId=fe109e9e-0565-49e7-bbec-750ee4779fbc

Johanna-A
0

Det var inga problem alls att lägga in bilden i inlägget, med FF?!

Falurven
0

Gör man det på samma sätt som i explorer? :O

Mvh Nathalie

Absinthe
0

Nicciz, är det alla bilderna i tråden som ska vara på omröstning eller bara en från varje medlem?
Jag kan fixa upp bildkollaget om du vill samt omröstningen, om det går bra med samma stuk på kollaget som på septemberråttans omröstning som jag fixat upp?

KickanW
0

Det är enklare i firefox… Då öppnar man bara bilden i ett nytt fönster och drar in den i inlägget :)

Nicciz
0

Jaa gärna Absinthe. Kyss Ett bidrag per medlem är väl rättvist och braTungan ute Och samma layout som September råttan blir kanooon Skrattande

Tack,Tack,Tack