Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 519 ggr
Absinthe
0

Krypton Stix söker nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Krypton Stix är från min sexleksakskull som föddes den 26/7-08. Han var gissningsvis himalaya dumbo när papperna skickades iväg, nu har det visat sig att pluttegossen är Odd eye och därför är jag nu osäker på om han kommer få några pointer.

Hans mamma Isis är en dove irish dumbobärare på ca 310g och är född Dec 07.

Hans pappa är Hugo som är en russian blue agouti eubk dumbo på ca 625g och är född Mars 07.

Parningen är till fördel för mitt eget intresse inom aveln för att jag ska sträva efter min idealråtta som är en flocksmart, lugn, pussig, frisk och absolut trevlig råtta med häng, samt få fram fina snälla sällskapsråttor som andra kan ta del utav.

Jag är medlem i SRS och registrerar mina kullar därför är Krypton reggad, eller snarare under registrering för ögonblicket.

Krypton är en ganska liten kille med en stor mysig personlighet. Han ska komma till ett rent sällskapshem och ska inte avlas på under några omständigheter då han är Odd Eye. Han brukar sitta hos mig och putsa mina fingrar innan han lägger sig till rätta och myser i tröjan och knastrar tänder för fullt. Jättego kille som letar efter en lugn härligt stabil flock att få ta del av och en ny mysig matte/husse som kan ge honom allt han behöver och lite till.

Jag vill gärna ha en lång trevlig beskrivning om dig som person och hur du håller dina råttor, kost och logi, hur det ser ut hemma hos just dina råttor, hur du aktiverar dina raringar och om du både har honor och hanar hemma. Jag vill veta allt om dig, vill även skapa en kontakt som gör att vi lätt kan prata med varandra för råttans skull och du ska känna förtroende för mig och kunna lämna jämna uppdateringar med bilder. Jag ser helst att du är 18 år, är du under 18 år så ska besök hemma hos mig ske med målsman.

Eventuellt kan transport fixas till Jönköping någon helg snart.

Pris: 250:-

Du kan nå mig via PM här på sajten, mejla min vanliga mejl Absinthe86@hotmail.com, adda gärna på msn om du använder dig utav det. Annars kan man även ringa mig på 0700431974 (Men föredrar mejlen eftersom jag har telefonfobi)
Går även bra att kika in på min hemsida www.freewebs.com/absinthrats 

Klippan, Skåne

Denna kommentar har tagits bort.
Inlägget är låst för nya kommentarer