Nu sover Champis..
I juni månad fick min råtta Champis en tumör.Ena dagen syntes inget och nästa dag syntes en stor tumör.
Den kom så snabbt.Jag ringde veterinär och beställde en tid.Men tumören var stor så jag var beredd på det värsta.Jag och sonen grät oss till sömns kvällen innan vi kom till veterinären.vi var beredda på det värsta…Men den veterinären berättade att hon hadde opererat råttor med värre tumörer och med lyckat resultat.Men hon gav naturligtvis ingen garanti för att det skulle gå bra.
Lilla Champis kom hem redan nästa dag och busade med de andra råttorna och åt med god aptit.Jag och sonen stod med fåniga leenden och tittade lyckligt på våra råttor och var så glada över att lilla Champis fick leva vidare med sina kompisar.
För ett par veckor sedan blev jag sjuk.Jag hamnade på sjukhus.När jag kom hem så såg jag att Champis nu hadde fått två nya tumörer där den gamla hadde suttit.Men hon var fortfarande pigg.Så jag avaktade.igår hadde hon plötsligt bitit hål i tumören.Och man såg att hon inte mådde bra.Vi fick en tid hos Håkan Onsjö idag för avlivning.Det var idag vid lunch.
Champis somnade in lungt.
Men oj vad tomt det blir utan henne…Hon var den som sov i min famn var kväll när jag låg på soffan och så tv.
Kommer att sakna hennes lugna goa lilla personlighet.
Men det var lättare att åka till veterinären och ta det svåra beslutet när man såg att råttan inte mådde bra.
När jag såg den första tumören så var hon så pigg.Och jag ångrar ändå inte att jag lät operera den första tumören för hon fick lite längre tid att leva då.
Vi fick en fin sommar med vår lilla Champis!
Beklagar:( hon lider iaf inte nu. R.I.P
Min blogg: SweGizmo.se
ååh, beklagar sorgen, men underbart att hon var så pigg och fick mer tid med er innan det var dags att somna in, Vila i frid fina fina champis

oo nej!! Beklagar sorgen!!!
Syster Medea hälsar så gott här. Vet att hon hade det bra hos dig! Tack för att hon fick flytta till dig!!
Tröstande kramar
beklagar :(
asså jag blir ärligt talat tårögd… <3 RIP lilla söta champis <3
Beklagar

Tack allihopa!