Vad står på meny idag ;) ?
Vår vad åt dina råttor till middag tråd börjar bli gammal och tråkig. Så nu är det dax för en ny =)!
Igår åt töserna smörgåstårta då vi hade kalas. De var popelärt, men de ville bara åt leverpastejen, brödet och grädde/majonäsen x'D Så äggen blev kvarlämnat + lite bröd.
Idag serveras rå hackade morötter med torkat bröd, skinka och liten tsk lätt majonäs! Råttisarna tycker det är mums! :)
Som alternativ rätt finns muslin 

Idag fick mina små sötnosar basilikamos och vindruvor, det tyckte de var mums^^

mina kommer att få skinka med ris,kyckling och grönsaker till middag=)
Qui dormit, non peccat

Oj, vilken tur att jag såg den här tråden. Kom precis på att jag har kokat ägg åt ratsen som står och svalnar i diskbänken. :P
Jo, jag hade tänkt mig att de skulle få ägg, lite grönsaker(bla spenat), en blandning med olika korn- och ristyper och lite räkor.
Älskar mina stora små vänner..

#3 åh mums! kan du inte mata mig oxå??
blev sugen på räkor
Qui dormit, non peccat

Hehe, jo, jag skickar några på posten, vet ja! :P (Haha, stackars brevbäraren)
Jag ska faktiskt också äta lite egg å rekor.
Älskar mina stora små vänner..
Mina bebisar har fått lite gottis idag,, Majs, morötter, ärter och vita blomkål.. och en grönsak som ser ut som en pinne.. glömt vad det var nu då..
Mina bebbar fick tacorester idag.

Mina fick rester av risotto med kyckling och champinjoner.
hittade en frukt marknad i gtbg i går. så massa med olika frukter och nötter förutom den vanliga mûsli blandingen.
vet inte vad djurvakten gav dom innan i dag men frukt fick de av mig iaf.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Igår fick mina räkor, kräftor, crabsticks, ris, morot, avokado, gurka, salladslök, nori, rom och japansk omelett. Japp jag hade gjort sushi till middag. 
Idag blev det blodpudding, lite rester, ärtor och ägg.
woho.. kom och gör det till mig med ;-)
Eftersom min inloggning inte funkar får jag skriva som elipowe2
.
Iallafall tjejerna åt potatis gratäng med kassler och mossad banan i går :)! Värsta bitchfighten om kasslern 

pyttipanna här=) mums med lite majs till=)
Qui dormit, non peccat
Nu funkar min inloggning igen =)!
Iallafall idag har tjejerna får gulash gratäng med ris. De slogs om köttet idag igen :'o! De tog vars en bit sedaj sprang de i separata håll. En på bur botten och en i hängmattan. När köttet var slut satt de och åt ris tillsammans. Knäppa råttisar…
idag var det blodpudding med lite keso, mariekex, nygjord äppel paj från äppelträdert på gården. och couscous sallad