mina små pojkar
För ca en månad sen (oj vad tiden går fort) kom våra små pojkar Fritz och Viggo hem till oss.
Fritz är en svart dumbo och Viggo en svart hooded, rex dumbo.
Fritz är den busige, favoritsysslan är att försöka dra in hundens päls i buren. Enda problemet är att pälsen sitter fast på hunden. Han är dessutom väldigt matglad. Mat är det bästa som finns.
Viggo är lite blyg, men den gosigaste. Han tycker det är mysigt att gosa. Han busar lite ibland, men är lite lugnare av sig. Även Viggo gillar mat. Framförallt majs. O helst ska man ta så mkt man bara kan i munnen.
Att vara matte till dessa små liv är super kul.

Kul att du fått hem dina råttor och du trivs med dem.
Du får gärna lägga upp lite fler bilder på dem så folket här inne kan avundas dig.. =)
Åh, så söta dom är! 
Gud så söta!

Sötisar, spec. på andra bilden där de ligger sked 

vilka fina bilder=)
Qui dormit, non peccat

jag lyckas typ aldrig få till bra skarpa bilder på mina pojkar hur gör du??
Qui dormit, non peccat
hur jag gör:
sikta, skjut och hoppas på det bästa. =)
dessa bilder är utplockade av hur många som helst där det finns NOLL skärpa. Så det gäller bara o ta många bilder så lyckas man förhoppningsvis med någon.

#14 haha jo jag brukar köra på det konceptet sj=) ar hur många som helst där man knappt ser att det är en råtta på bilden=)
Qui dormit, non peccat
#15. ja, verkligen en hel dröse sådana har man. nån suspekt skugga. o en hel del bilder som ser ut som bilder på daggmaskar. men det är bara suddiga svansar som svischar förbi. =)
hjälp vad gjorde jag nu…varför blev det sååååå stort.

de blir så där ibland, det är nån bugg i systemet tror jag.. ibland blir hela texten kursiv oxå och går inte att ta bort..
Qui dormit, non peccat

Dom är superfina dom gulliga killarna,roligt att få se lite bilder av dom
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Supersöta!!!
mina små älsklingar…det bästa jag gjort så var det o skaffa råttor. Sen är jag super nöjd med hur dem är i sättet med. Men va kräsna dem är i maten. sambon som haft många råttor genom åren sa häromdagen att hon aldrig varit med om så kräsna råttor förrut. =)
Men det är väl klart….man kan ju inte äta vad skit som helst. :D

Roligt att höra att ni är så nöjd med dom
Jag tror dom är rejält bortskämda…Dom har lärt sig att äter dom inte det dom får,kommer det genast något annat godare
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

haha ja de låter rejält bortskämda=)
Qui dormit, non peccat
hihi….nja…kanske lite bortskämda. Men jag menar…jag äter ju inte sånt jag inte gillar så varför ska mina små älsklingar behöva göra det. Men däremot har hunden börjat äta det mesta tack vare pojkarna. För det dem äter, äter hon. så numera äter hon både gurka o tomat, majs o lite annat nyttigt som hon aldrig skulle ta i sin nos förr. =)

haha jo avundjsukan kan få både hundar o katter att äta de knepigaste saker=) min killes hund satt o åt råttmaten en dag när jag kom hem! men hundens matskål var full med nått som tydligen var oätligt!
Qui dormit, non peccat
SSååå söta och extremt bra tagna bilder. VILLllll hhHHHhhhaaaaaråååttTTttoooOOooorrrr NNNnnnNNNNnnnuuuUUUuuuu!!!!!
vill me ha en svart/mörkbrun råtta!!!