Råttor iFokus

Råttor

Etikett: råttägare
Läst 673 ggr
lindapluttanbusan
0

Nu avslutar jag mitt konto

Nu kommer jag avsluta mitt konto, det är allt för infekterat här på RiF. Ni ska stå för råttornas bästa? Skit snack. Ni stödjer uppfödare som ger sina råttor bara pellets och har över 60 stycken ormar. Vad i helvete är fel på er människor? Shit. Pinsamt är det!

En Sajtvärd som är katastrof tillsammas med Medarbetare som inte vågar säga ett skit trots att det är ni som i stort sett sköter sajten.

Skrivförbud som utdelas vind för våg och sällan är berättigade! Ursäkert som aldrig kommer!

Människor som tror att dom vet allt om råttor men som inte ens kan följa svensk lag om djurskötsel.

Raderat pga personangrepp (av sajtvärden). Vad är detta?

Tack alla ni som mailat era erfarenheter av uppfödaren.

Nu när jag avslutar sidan så finns jag kvar på min hotmail som fanns i tidigare inlägg.

Tacka vet jag mina råttor, som är anledningen till att jag går upp på morgonen, jag gör inte dessa anmälningar för min skull, utan för deras. För jag mår sjukt dåligt av att veta att andra djur lider.

Gud i helvete vad jag längtat efter att säga detta

Meningen raderad pga av brott mot skrivreglerna (sajtvärden)

Beaver
0

Tack för att du gjorde stämningen så trevlig! Hejssvejs. *vinkar*

Tramsa
0

Är du full?

silverorm
0

Vinkar oxå!!

SweGizmo
0

man kan ha orm utan att vara oseriös -_- det är skillnad på foderråtta och sällskapsråtta (för avel och sällskap). dock ska foderråttor ha en lika värdig uppväxt som en sällskapsråtta. Sedan så finns det faktisk frysta djur man kan köpa på djuraffär… om jag inte mins fel.. har inte orm själv.

Men sluta du… *bye bye dramaqeen*

Min blogg: SweGizmo.se

wintermynta
0

Tråden har låsts pga av TS har avslutat sitt medlemskap.

mvh sajtvärden

Inlägget är låst för nya kommentarer