Råttor iFokus

Råttor

Etikettrif-och-ifokus
Läst 627 ggr
KickanW
0

Olästa trådar förblir olästa

De senaste tre dagarna har jag haft ett problem som är fruktansvärt irriterande. Trots att jag läser alla nya inlägg förblir trådarna fetstilta, alltså olästa. Detta gör det otroligt krångligt att hålla reda på vilka jag läst och inte.

Vad är felet? Jag har rensat cookies, provat logga in och ut osv. Inget hjälper.

Terato
0

Jag vet, jag har märkt det med! Det är oerhört irriterande! Speciellt när man är Medarbetare på en sida och vill veta vilka trådar man har ögnat igenom.

Hoppas någon kan svara.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

cosmonita
0
_Jag_
0

Det är en bugg i systemet som dom på support försöker lösa. Det är sjukt irriterande. för mig fungerar inte heller senast olästa.

KickanW
0

Men dåså, då lär det ju lösa sig relativt fort, bra :)

niffen
0

Iiiiih, är inte det här en Supportgrej?
Dom har tagit upp det på Support till och med, jag har nämnligen samma problem… För mig är det dock att direkt när jag har skrivit i tråden så är den "läst"  :P
Testa och se om du har likadant.

Love-
0

Dem e "olästa" hos mig ända tills jag skiver något i den tråden skit stöigt

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

lindapluttanbusan
0

det är samma sak här.

hus-musen
0

samma här, spelar ingen roll hur många gånger jag läser eller skriver i en tråd så kommer de upp fetmärkta "olästa" alltså.

Qui dormit, non peccat

[kalelo]
0

jag har upptäckt att oftast är det bara markerat som läst tills du överskrider två stycken, och då inkluderar det den du har öppen. Sen är de makerade som olästa igen, och det blir de ibland när när man bara laddar om också.

Bullerbytjejen
0

samma här, jag får ångest :O jag måste ju ha alla ofeta när jag loggar ut UTROPSTECKEN gånger fem :S

Falurven
0

Så är det för mig med, upptäckte jag nyss :P

Mvh Nathalie

Bim
0

mej med.. Jättejobbigt är det!! Jag håller nollkoll på vilka jag har läst!

SweGizmo
0

pju^^ haha, ni har det också… vad "bra".. jag trodde det var fel på mitt firfox;)

Min blogg: SweGizmo.se

Tramsa
0

Jag har också så. Plus att jag inte kan läsa vissa trådar. Som Efterlängtade siameser. Den sidan blir helt vit för mej,oavsett vilken dator jag sitter vid. Är det så för fler?

niffen
0

#14 Har du testat att scrolla ner sidan längst ner?
Bilderna i den tråden är så stora, så dom får inte plats på vissa skärmar mellan "Mina sajter"-raden och "Nya trådar"-raden.

niffen
0

Nu funkar det för mig! Är det för att jag sitter på skolans dator kanske…?

[kalelo]
0

# 14 Ibland syns tråden inte förren efter alla menyerna på vänstersidan, så man behöver alltid rulla ner när det blir så och kolla.

hus-musen
0

yeii nu funkar det igen=)

Qui dormit, non peccat

KickanW
0

Nej, nu är problemet löst. Gud vad skönt, då ska jag läsa igenom allt jag inte orkat läsa.

Tramsa
0

#15 och 17 Japp,jag har scrollat. Dock funkar det nu när även det andra blivit fixat. Märkligt :)

Allamej
0

det var samma bugg som orsakade båda grejerna, och den är fixad :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Stephanie
0

Jag har också märkt av det och undrat varför - tills jag insett att jag inte är inloggad Skrattande Men annars har jag inte märkt av något.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal