Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 626 ggr
Absinthe
0

Två hanar söker nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Födelsedatum : 260708

Färg, teckning o hårlag : Himalaya dumbo

Kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) : 11st

Faderns namn, födelsedatum, vikt : Hugo, Mars 07, 625g

Moderns namn, födelsedatum, vikt : Isis, Dec 07, 310g

Syfte med parningen el om det är omplacering, anledning : Hugo och Isis är två friska trevliga individer. Hugo är helt underbar på alla vis, syftet är att jag ska komma vidare med min avel på underbara sällskapsråttor och min tanke att få fram min idealråtta. Både fysiskt och psykiskt.

Omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc : Ingen omplacering utan det är två bröder som söker ett livslångt råttvant hem där god kontakt ska hållas med uppfödaren. De är två trevliga killar som charmar vem som helst. Pigga busiga småpojkar.

Pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb : Reggas i SRS och kostar 500 kr för båda två

Ort där råttan/råttorna finns : Klippan, Skåne

Övrigt : Skicka ett PM här eller skriv ett mejl till min ordinarie mejl, ange ditt nickname här om du skriver till min vanliga mejl. Berätta om dig sjlv och din råttvana och vad du kan erbjuda för hem åt killarna. Vill du veta mer om föräldrarna och är seriöst intresserad så skriv frågor till min mejl.
Killarna är leveransklara tidigast 30/8

Telnr, epost o alternativa kontaktsätt : 0700431974 (ring helst inte, telefonfobi)
Absinthe86@hotmail.com

niffen
0

Nu är det endast en av pojkarna som söker hem!

niffen
0

Transport kan ordas upp till sthlm om det behövs.

niffen
0

Putt!

[MaNo]
0

..telefonfobi?

Inlägget är låst för nya kommentarer