Eye am the I
Den 1/8 flyttade mina äldre råttors systerson hem till mig. En fem veckor gammal cinnamon capped hane, helt underbar! Tuff och framåt, älskar att busa med en. Han brukar jaga min hand och brotta ner den, och jag jagar honom med handen och puttar lite på honom. Han blir heltaggad och studsar runt och kan inte få nog av leken :D
Och han är så fiin! <3 Eye am the I är hans fullständiga namn, jag har fortfarande inte kommit på något smeknamn. Så om någon har några bra tips på vad man kan kalla honom så vore jag tacksam. Har sån himla dålig fantasi själv så haha :P

Gud vad söt han är. <3
Men kan du inte bara kalla honom Eye? Det tycker jag passar bra. :)
åhh gud vilken sötnos!!
men ska smeknamnet ha ngt med namnet att göra eller kan det vara vad som helst?
#4:Vet inte, tycker det blir så kasigt att ropa på honom då. Fast visserligen så har jag ju en Maskros och en Kvickrot vars fullständiga namn jag ropar när dom ska in :P Fast Eye kanske inte är nån fara ändå.. Jag vet inte. får fundera lite till. :P
#5: Njäe, nåt som passar bara. Sen får det ha med namnet att göra om det blir så, men det spelar ingen roll alls. :)
Bara några timmar efter att jag släppt ihop honom med de äldre råttorna så sov han och Maskros ihop. Masken som är den mest svårflörtade av han och Kvickrot. :D (men fråga mig inte hur han kunde sova i den ställningen som han gör på bilden ;)
Nu vet jag vad han ska kallas. Han är en Ajax! :D
åhh de va ju jätte fint! ^^ kul att du kom på ngt :D
Han är bara såå söt!
awww..silken sötizz