Råttor iFokus

Råttor

Etikett: off-topic
Läst 650 ggr
Bullerbytjejen
0

OT: bostadsbekymmer fortfarande..

Nu har jag varit bostadslös så jäkla länge, hoppar från ställe till ställe, ibland hos kompisar, ibland hos killen och ibland hos syrran och hennes familj. Jag ska flytta in med en jobbarkompis i oktober och dela hyran med henne. Grejjen är att hennes mamma inte tycker det låter så bra me ett helt gäng råttor ska bli med..Och det känns inte så himla kul heller att bo där. Eller kul det e klart, men jag skulle hellre vilja bo med nån som delar mitt råttintresse. Det ultimata vore ju om någon råttgalning här vill dela lägenhet med oss, men det e kanske för mycket att önska dock..Men jag lägger iaf ut en förfrågan. Finns det någon här som bor strot och kan tänka sig ta in oss en tjej och 10 råttor XD Jag har iaf jobb och en stadig inkomst så där e det inga problem…

Jag skriver itne så seriöst för jag ränkar inte med att det finns nån, men om det finns så är jag seriös med att dela hyra och lägenhet sånt med någon för en tid framåt tills jag hittat nått på egen hand../ hälsningar Linda och råttorna

Bullerbytjejen
0

och jag städar efter mig och håller snyggt också :)

Bim
0

Du skulle lätt få bo hos mej om jag bodde själv! :D haha, fast kul och bo med en 14åring! xD hehehe.. :P (fast du skulle jämt ha rena råttburar och nya leksaker till dom)

Bullerbytjejen
0

Hahahaha hade ju varit skitkul ju, pippi långstrump och Sally XD (fast utan glasögon *skratt*)

Daisymink
0

hade helt klart bott med dig med, men bor i linköping och det är en bit ;) min sambo skulle kanske bli lite ledsen också :/

// Vanessa 

Bullerbytjejen
0

ja haha förmodligen xD

Terato
0

Stackars Linda. Fasiken vad jag tycker synd om dig!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Bullerbytjejen
0

#6 ja jag med nästan, blir mer och mer trött på skiten. Hade jag inte haft råttorna så hade jag typ bott i nån trailerpark, jag och fulla finnar i ständiga knivslagsmål och alla andra stackare som hamnat utanför det här samhället, pust..(inget ont om dom nu, så ni inte missuppfattar mig)

Raja
0

Jag letar inneboende men antar att Gbg är lite långt bort ;)

Terato
0

#7 Haha, ja defintitivt!

Hör av dig om du behöver hjälp med råttvakteri igen.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Bullerbytjejen
0

#8 Gaah, ja det va en bit att pendla hehe

KickanW
0

Jag håller tummarna för att det löser sig ordenligt för dig snart, Linda!

Lycka till! :)

idaleck
0

Om jag inte hade haft sambo så kunde du flyttat hit:P Hoppas du hittar nåt!!!

Grodan
0

har du jobb i gävletrakten? du behöver ju bo i närheten av ditt jobb typ… hihi.. annars finns det lediga lägenheter söder om stockholm, men krav på inkomst är det väl… hm

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Babbett
0

Undrar som Grodan, vad är det som håller dig just där?

Och jag skulle aldrig flytta in hos en kompis och hans/hennes mamma :-/

niffen
0

Hon jobbar i sthlm  :P

Grodan
0

#15 ah men då så!!! då ska jag maila henne lite tips!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️