avgå som medarbetare?
Jag har tröttnat lite på iFokus. Man ska föregå med gott exempel, inte svära o ditten o datten… humor finns inte…
Jag kanske bara ska vara en vanlig medlem igen, så att jag kan få vara mig själv?
Vill ju inte att Bima ska få skämmas häcken av sig för att jag är Medarbetare här!

Jag kan förstå om du inte trivs som Medarbetare, med för mkt att göra osv. Men det skulle vara så otroligt tråkigt om du avgick. Jag tycker du föregår med gott exempel, och att du har humor och skämtar livar upp stämningen här.
Men du ska ju göra det du vill, vill du helst vara en "vanlig " medlem igen och tycker det är roligare så ska du inte behöva ha krav på dug att vara Medarbetare.
Plus att Ninja blir själv med att sköta om siten igen, vilket säkert är tufft för henne.
Men vill/orkar du inte så tycker jag att du ska göra det som är bäst för dig!
*kram*

Prova vara vanlig medlem ett tag bara? Du kanske saknar att vara Medarbetare sen?
Grodan du är en duktig Medarbetare tycker jag *nickar*

Jag tycker att du ska göra som du vill, men tycker också att du är en duktig Medarbetare :)
Kan mkt om råttor, jätte aktiv på sajten & så..
Men det är ju inget som säger att hon inte kommer att va här och ge oss andra mindre kunniga tips och råd i framtiden oxå :) Men som medlem istället…
Behöver tydliggöra en sak. Min fundering har inget med Bima eller reglerna som postades häromdagen, utan snarare att jag inte är ett gott föredömme för iFokus som helhet.
#5 det e ju ett familjeforum det här så vissa saker kanske inte passar in det du (OCH vi) skriver hehe. Även om allt är på skämt så förstår jag att det kan va lite unwanted på en sån här allmän site typ..Men som råtthållare och den kunskapen du besitter så är du ett himla gott föredöme tycker jag *viftar på svansen*

#5 Om du känner att du inte orkar och vill avgå så ska du göra det, det ska ju kännas kul att vara på forumet :)
Men jag måste samtidigt passa på att säga att jag tycker du är en toppenmedarbetare, dels för att du är så aktiv och hjälper till med att svara på frågor, och jag tycker du gör det på ett trevligt sätt :P Dessutom så håller du liv i trådarna, och skapar ständigt nya, det är trevligt :)
Jag hoppas ju självklart att du vill vara Medarbetare även i fortsättningen!

#5 E du visst det
Älskar mina stora små vänner..
Föregå med gott exempel.. innebär det att man måste vara stel och pryd, eller vadå? Jag tycker inte att Grodan har gjort något som kan påvisa att hon inte är bra.
#9 håller med :)
kanske grova ord och sånt som e farligt för barn ? 
#11 haha jag tycker det är kul, jag är inte så mkt för ''fina ord'' själv :D
ne inte jag heller, men alla kanske inte är det, och jag förstår att man som sitedrivare kanske inte vill ha så mycket sånt, kan ju få klagomål från snipiga torra föräldrar som sett sina barn sitta och läsa massa snusk tihii.. men själv bryr jag mig inte ett smack, tycker det e jättekul :)

äh.. ha inte en sån självförtroende dipp.. du är ju jätteomtyckt, är väl ingen som tycker att du inte föregår med gott exempel? men är det jobbigt och inte är roligt att vara Medarbetare är det en helt annan sak.

Men VAD snackar du i grodan!?!?! om nån ser att det är lite olämpliga ord och inte vill läsa dom och tkr att det är fel så lär dom inte då!! Herregud du är det bästa förebild man kan ha! (iallafall när det gäller råttor) :)
Fina ord! Tack! MEN nu sökte jag inte bekräftelse på något vis, utan ville bara delge er om att iFokus (som i ägarna, andra värdar och medarbetare) inte är så förtjusta i min attityd. Vi behöver inte diskutera saken, eftersom ni ändå är jäviga! 

Fast Grodan, kan dem inte göra en liten koll då, alla medlemmar tycker ju om dig… bara för att dem inte kan hantera en personlighet borde inte det gå ut över alla oss som gillar DIG och dina knäppar och POSITIVA attityd…..
Låt dem inte köra över dig. Du är bra för sajten

Jag förstår dig Grodan. Måste kännas drygt att inte känna att du kan vara dig själv, och dessutom trots att du jobbar hårt inte uppskattas av "ledningen".
Samtidigt så är vi här inne stolta över att ha dig som Medarbetare på vårt forum, vi behöver någon med både enorm erfarenhet/kunskap och dessutom HUMOR. Ninja gör ett fantastiskt jobb men det gör allt du med. Men om du skulle besluta dig för att abdikera så hoppas jag att du stannar kvar här med oss ändå!
www.wife.org/images/frogprince.gif” cannot be displayed, because it contains errors." />
Jag säger: vem vill ha en fjollig prins när vi redan har en grym punkgoda? :D

Haha, grym groda!
Nä, men det kanske kan vara skönt också att ta en paus ibland. Det finns alltid någon som kan ta över. Man ska inte göra sig oumbärlig..
Jag har bestämt mig nu! Jag ska avgå som Medarbetare. Det är dags. Råttor-ifokus kanske är på väg åt rätt håll - att bli ett trevligare ställe för råttfolk!!!
Med en färsk Sajtvärd och massa aktiva glada känner jag att jag lugnt kan dra mig tillbaka (och jobba för lön istället för ideellt)! 
Självklart är jag kvar som medlem!
Vinster och frimärken överlämnas till Sajtvärd eller Medarbetare vid tillfälle.

Som jag skrev tidigare i en annan tråd är jag glad att du är tillbaka. Jag uppskattar det du skriver och all erfarenhet du besitter. Glad att du inte försvinner!

Okej grodan, jag fattar också.. men du får inte sluta vara här inne helt! För du kan du räkna med en Bim som kommer hem till dej personligen och skickar 2 blodtörstiga valpar på dej! :P Så var inne här lika mkt! Kramar!

Hihi, jag tycker du gör rätt i det! :) Kanske har du orken att återkomma senare nån gång. Men här finns det folk som engagerar sig. Du behövs på mus!

Förstår att det känns skönt:) njut av "ledigheten"!
Jag förstår hur du menar. Har själv tänkt på det där och känner att det är lite jobbigt ibland. Det är som om man inte är sin "person" utan får representera RIF och att hela RIF får skulden om man gör ett felsteg eller liknande… Men jag antar att det kommer vara så för vem som än är Medarbetare.
Det spelar ingen roll, bara du stannar kvar som medlem, ditt vetande om råtteriet behövs!! Grodhumorn måste finnas kvar oxå…

grodhumor… låter hopplöst… *buuuuu aj nåvv*
Haha^^
Min blogg: SweGizmo.se