Har jag missat något?
Loggar bara in här ibland.. Varför finns inte Daydreams kvar här?

Jag tror hon har slutat..
Mvh Vinetta
Blev en massa tjafs pga en kull hon tog som gjorde folk upprörda. Avslutade sitt medlemskap helt kort efter.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

#2 *nyfiken* vad var det med kullen ?
Mvh Ellenfyrkant

#4 Läste, men står inte egentligen andkedningen ?
Mvh Ellenfyrkant

Anledningen var väl att det var just JAG som ifrågasatte hennes avelsbeslut. Iaf om man frågar andra
Men jag står för min fråga fast tycker det är synd att Dd lämnade pga av det. Ibland får man frågor ang sina avelsbeslut. Och vi andra som ifrågasatts har minsann stannat kvar 

*morrar surt på #6*

#7 Varför då? 

* morrar högra och reser lite ragg*
#7+9: Hormoner igen? ;P
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Ursäkta mig!
Är det typ inte förbjudet att diskutera medlemmar som inte är kvar här och inte kan försvara sig? Har för mig att det är förbjudet och att detta har diskuterats förut. men jag kan ju ha fel!
Sajtvärden?

# 10 hormoner och hormoner, skyddar människor som inte kan försvara sig bara. men jag vet inte om det har med hormoner att göra. Kanske är en del av att vara kvinna, jag vet inte.

#9 Vill du säga något så säg det bara istället. Du kan fortfarande ta det på pm om du vill. Eller i en egen tråd. För nu blev jag lite nyfiken på vad du menar.

# 13 Daydreams är inte medlem här. Alltså kan hon inte försvara sig. Vilket gör att detta är fel. Har du förstått eller ska jag ta det en gång till.

#11 Ska du gå på Sarakechi nu oxå för hon undrade var Dd var? Ibland förstår jag mig inte på dig 

jag reagerade på ditt inlägg Nicciz. Sarakechi har full rätt att fråga, men sen kom du och ja då vart jag irriterad.

#15 Ärligt så är jag helt lost.. för ingen diskuterar Dd som person i den här tråden förutom du? #0 undrade ju bara vart hon tagit vägen. Och #4 länkade till en tråd där Dd nämner mig som en anledning så jag borde väl ha all rätt att kommentera om varför Dd inte är kvar?

#16 Jag fattar iaf inte varför du reagerar på att jag svarade.. 

du och jag i ett PM nu
Kan någon svara på varför Grodan och Ninja har försvunnit????
* letar under en sten… -nepp, inte här heller * ^^ hehe
Min blogg: SweGizmo.se
#20 Paus och paus! Vi kanske ska samla ihop ett gäng och skicka en blomma till dom? Tror att dom kan behöva det :)
Ge mig adresserna så skickar jag en älva åt dom var, eller en ängel, eller en trollslända.. vad helst dom behöver
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#21 och #22… vilket bra initiativ *ler så smilegroparna är uppe i öronen*. Vad glad jag blir att ni vände denna tråden till något positivt.
Förslag: Har någon Daydreams adress så kan man ju skicka en till henne med ju… för det är ju ändå många här som vill henne väl ju(antar jag) och jag vill gärna att hon kommer tillbaka hit till rif. Jag saknar henne här på rif iaf.
Jag har :D
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Kan du inte skicka en ängel till Daydreams, SNÄLLLLLAAAAA!!!!!
men blommor va f*n, va ska man med d et till? :-P skicka choklad istället, det kan man ju iaf äta 

#11 Vill du ha ett offentligt svar på det eller via pm?
Sen tycker jag att denna tråd är färdigdiskuterad. Sarakechi har fått svar på sin fråga.
#26 skärpning i tonen, du låter så negativ… du kunde ha sagt det där på ett mer trevlig sätt.
Choklad äter man ju upp direkt och det sätter sig runt midjan ju… men blommor håller några dagar och visar omtanke på ett annat vis. Det verkar oftast som om det är mer tanke bakom en bukett blommor än billig choklad köpt i butiken… för hur många är det som har tilgång till en dyr chokladbutik?!
#28 hur menar du att bullerbys inlägg skulle vara negativt ? när jag läste det log jag mer än blev sur. sluta överreagera, hennes inlägg är ju full av smileys.. (om inte du är ironisk?)
// Vanessa
va inte alls meningen att låta negativ !! Tycker förrästen att dyr choklad inte är gott alls, mjölkchoklad me hasselnöt funkar väl utmärkt, en weinernougatask kostar ju bara runt 40 spänn, hur mycket blommor får man för det :-P eller en trollslända och ängel, var får man tag i sånna hihi.. Du missuppfattade mig helt, jag va inte alls arg eller sur på nått vis, tycker bara det e godare med choklad än att lukta på blommor :)
Du lät negativ, men det var inget fel i budskapet du ville ha fram.
det hade inte låtit negativt om man hört det hihi, kanske ser illa ut för svärodret men jag la till smiley för att det skulle synas hur jag förmedlade det. det va mer ett skojfriskt inlägg än elakt :) men det glömmer vi nu, inget att haka upp sig på..eller så kan vi säga att vi blev stötta båda två, så kanske vi åckså får presenter ;-P
du är för rolig du… sååå sugen på chooklad(du alltså) ;)
Jag gör såhär, låser den här tråden och gör en ny :)