Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 428 ggr
lindapluttanbusan
0

Saknad

har varit i från mina älskade små pälskoftor ett par dagar, vart inlagd på sjukhus som vanligt. Så jag har ägnat mina dagar åt att vara hög som ett hus för att samtidigt kräkas. Jätte kul.

Det fanns en sak jag saknade  när jag låg inne på sjukhuset. Det var små fötter mot hyllplanen, det där ljudet när dom dricker ut vatten flaskan, smackandet av råttmunnar mot majskolv. Ljudet av gnagande på mina blommor och gardiner.

Jag saknade mina tjejer så att det gjorde ont. Lyckades få permis från sjukan över helgen så jag kan pussa på mina små råttisar. I morgon ska jag tillbaka till verkligeheten igen. SNYFT!

Ville bara klaga lite.

Kan man någonsin sluta älska råttor?

Allamej
0

jag vaknade just efter en liten tupplur med några av killarna och när jag lyfter på täcket och ser en pöl där dom har pinkat så tänker jag bar att det är nog dags att byta i sängen… för att byta bort deras varma små kroppar och knaster under täcket gör jag aldrig…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor