OT får jag måla av;)?
Jag har tråkigt, jag kan vara uppe en stund ikväll eftersom jag inte börjar för ens 15.00 imon.
Jag skulle ju kunna måla lilla Riffe, men vill pausa lite där, så jag tänkte, varför inte låta er sätta in lite bilder på era små råttor:) så målar jag av dem i Riffe style;)
målar så många jag orkar, när jag tröttnat så målar jag helt enkelt inte mer idag iaf, så tjata inte om jag inte målar av just din lilla rådis:)
försök att bara lägga in 1-2 bilder per man.
Min blogg: SweGizmo.se
Om du kan få till katten också vore det kul.
Lipton och Edvin på bilden iaf.
Önskade jag hade en bild på min ena. hon har så speciellt utseende ska se ifall jag hittar en kamera.

Pangea
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
#9 WOW!!
Tusen tack! Du äger.

#11 Men åååå vad söt han blev! Tack! 
Får jag lov att spara bilden och ha på hemsidan och så?
javisst:) men skriv att den är gjord av mej Gisela Daun (swegizmo)
#14 Så charmig! Tusen tack!
Du är verkligen duktig!
#8 haha tack såå mycket, gud så söt hon blev :)
// Vanessa

Oj såg för sent att du inte gjorde mera..
Men gillar fortfarande det du gör!! :)
Åh tusen tack! Vad söt Puff blev :'D Får man lägga in på bdb/hemsida mot att säga att du ritade? :D
/Nathalie
Mvh Nathalie
#23 japp

Det kommer att bli något av dig, girl! Gud, vilken egen stil du har och att du kan tolka bilder så snabbt imponerar mig!
Älskar mina stora små vänner..

Guud så fiina!!! :)

Aw, tack så hemskt mycket, #24, SweGizmo!
Jättefint, får tårar i ögonen, ju.. :)
Tack än en gång!
Du målar skêtafräckt! Keep up the good work! Vill gärna se mer av dina bilder i framtiden. ;)

Åh, vad jag blir avundsjuk! ;) Haha, du är sjuk ju! :O Kan du måla av hundar tror du? (a) :P
Det är ju nästan så att man får be dem här på rif genom någon Medarbetare att skapa en egen folder till dig ju
GGooo GGiirrrlll, du kan, du vill *hoppar runt och dansar glatt och svänger med armarna*
Tack:) Tyvärr är det svårt att leva på sin konst idag, konkuransen är stenhård och jag är för vek för att orka:/ därför får det bara vara en hobby vid sidan om…
Här är din bild #21
havsråtta;)

tack! Så vacker! :) den blir det tavla utav!! <3
Till #5
gillade ljuset i bilden och återskapade det i teckningen. hope u like;)
Gud vad duktig du är… ritar du direkt i Photoshop med ritplatta, eller hur går du till väga? :)
ja, jag fick en ritplatta i julklapp förra året, så jag har målat ganska mycket med den nu. Ja, jag målar direkt i PS sc3. :)
Du använder wacom förmodar jag? De säger ju att det är dem som är bäst. Funderar på att skaffa en själv för att göra serier med samt hemside layout. Bra jobbat fortsätt så! ^^

Jag är ockås nyfiken på vilken typ av ritplatta du använder!
Älskar mina stora små vänner..

#34 Ååå tusen tack den blev underbar!!!

#38 Va roligt! Tack!!
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Du ritar ju helt FANTASTISKT! Jag och niffen skulle gärna vilja att du målade av en sak och förbättrade den på photoshop, niffen har nämligen ritat den för hand, en liten "maskot" till oss, och som belöning så kan jag reklamera dig i min blogg eller nåt… ;D Men just nu verkar du ha fullt upp med att rita råttor och riffe, så kanske nån annan gång…!
#49 Charmig bild! 
51# aah den blev jag nöjd me! för han ser så smal ut hahahaha
haha^^ jag lär ju inte bli utan bilder att måla av iaf;) hihi
Jag använder en ritplatta som det står Bamboo på.. ingen aning vad det är för företag:s och jag har den minsta modellen.
Då har du en sån som jag ;D
Ja, jag försöker måla av formerna så likt som möjligt av fotona så folk känner igen sina bilder:) lite roligare.
#57 va gullig tusen tack

Tack Gizmo!! Balder i ett nötskal!!

åh, vil du rita åt mig oxå? här är sista bilden innan jag fick aliva min huskypojk.. vet att de ligger lite konstigt, men den är så söt med tassen runt ryggen! du kanske kan fixa det=)
kan till o med betala en summa om du vill det=) de borde du ta, typ 20kr per bild eller nått bara för at du är så duktig!
Qui dormit, non peccat

#63:
Ja, precis, det tänkte jag också. En liten summa, för du lägger ju ändå ned jobb på det. :) Och jag betalar gärna för att få en bild målad utav dig. :)

#64 ja precis=) en till som är inne på min linje!!
Qui dormit, non peccat
Jag har en SMS tjänst… men den kostar 50 kr.. eftersom 75% av pengarna går till sms tjänsten får jag knappt något för det:/
får typ bara 15 kr.. får se på det.
#35 åååh va fin den blev! tack så jätte mycket! 

Tack,vad fin bruno blev :D

#70 haha, vilken rolig bild! :D Jättefin! :D

Hjälp, du är läskigt duktig! Grymt faschinerad (stavning)?
Du kan inte göra ett untantag på en sheltievovve va ? 
Vad använder du för program till dessa underbara verk!? :)
Mvh Ellenfyrkant

#55 Grattis det är en wacom. bamboo är den mindre "lyxiga" av wacoms. Men du kan vara säker på att du lär ha den där ritplattan LÄNGE. Bamboo ska bara vara lite mindre känslig än dom andra som graphire å så. Men rätt många osm använder den. Funderar på å köpa en själv. Så säger du att en bamboo e bra ska jag bannemej köpa en när jag får pengar XD
Dessutom på betalning. Bara så du vet - då jag precis forskat i detta då jag sysslar med porträtt av folk i svartvitt lite så där på gammaldags vis. En frilansare tar ungefär 499 per bild + martial. Men ja… Den jag känner som gör liknande tar 150 per photoshopad bild. Så har du lite statistik med ^^ Så de flesta frilansare som gör bilder som de du gör tar runt om 150 kr. Om inte mindre då de flesta kan göra dom snabbt. Vilket du verkar kunna med. ;)
Keep up the god work
#75 tack för infot:) och ja, min ritplatta är underbar så köp en;)
hade faktiskt tävka att börja ta betalat. 50 kr för sådanna här bilder, fast ska göra dem lite större så det är bättre grfik för dem som vill skriva ut och hänga upp:)

#76:
Underbart! Då kanske du börjar ta beställningar snart? :)
japp…

Skulle vara väldigt kul om du ville måla av henne, du är verkligen jätteduktig!