Behöver hjälp med musiken
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag behöver veta vem/vilka som gjort detta musikstycke. Jag älskar Battlestar Galactica och denna musik jagar mig… börjar böla varenda gång jag hör det så lite jobbigt är det ibland.
Om jag får veta vem som orsakar mina tårperioder så kan jag skaffa fram dess skivor… Kan jag göra det så kan jag antagligen böla klart nån gång…
Snälla hjälp mig nån…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

skulle vara enlare om det hade gått att klicka på videon=)
Qui dormit, non peccat
Dumma tub h-vete… lägger in en direktlänk istället…
den finns även direkt under den icke fungerande filmen i inlägget
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

som jag fattat det, jag läste på kommentarerna och det verkar vara flera olika låtar osm är ihopklipta?
Qui dormit, non peccat

it's a french "breton" music
artist : Denez prigent
album : Irvi (2000)
music's name : gortoz a ran
hittade det här iaf.. lisa gerrard sjunger lite oxå
The last song was J'attends which was used in Black Hawk Down.
Tried posting this a minute ago. My apologies if it posts twice. The name of the song is "Gayatri Mantra". It is an ancient Hindu chant. The words are as follows:
Om bhur bhuvah svah
tat savitur varenyam
bhargo devasya dhimahi
dhiyo yo nah prachodayat
Qui dormit, non peccat

nu vet jag!! det står när man kollat på hela videon naturligvis..
battlestar galactica opening
backdraft main theme
dinner is served- pirates of the car. 2
enemy of the state main theme
crimson tide main theme
annars finns det nog här.. http://galacticabbs.com/index.php?s=70b7f8d8edc3e0c447b78c3495f3d956&showforum=73 hopas du hittar vad du söker=)
Qui dormit, non peccat
Gulle dig! Tack!
Nu ska jag bara lista ut vad det betyder på hindu… den gör jättemycket intryck på mig… så jag vill veta :)

här har du översättningen till engelska=) eller ja bitvis iaf.. det är den enda jag hittat hittills
http://www.livsvisdom.se/bajanssv.htm hoppas du blir glad=)
Qui dormit, non peccat
oja :)