Lite gott och Blandat :-)
Här kommer lite bilder på en Sötiskull här hemma.
Jag gissar på att färgerna blir Champagne,Siames och Mink.

Som syns på bilder blir där både rex och släta och 9 av dom 12 bebbarna blir Dumbos.
Både föräldrarna är Mink,mamman är Toppörad Rex och pappan Dumbo Rex.Och bakom dom ligger det både Champagne och Siames.
Nån som har nån mer gissning på färgerna på sötbebbarna?
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Mamman är väl dumbobärare?
Jag kan inte för mitt liv förstå hur man kan ta kulle efter kull som kommer att leda till dubbelrexar… men det är kanske bara jag..
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Jag trodde inte det var behövligt att skriva ut för det trodde jag dom flesta förstod?
Vad du har för åsikter om Dubbelrex kan du öppna en egen tråd om
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
Tycker de en jättefin liten godishög iaf :)

#3: Man brukar inte skriva toppörad utan dumbobärare, det var därför jag undra. Inte att du behövde skriva ut något utan att du använde "fel" beteckning. :)

är alla ungar dubbelrexar om både mamma o pappa är rex? är inte insatt på rexdelen..
men de är jätttesöta bebbar iaf! älskar färgerna!
Qui dormit, non peccat

#6: 25% Släta, 25% Dubbelrex, 50% Rex enligt statestiken. Det kan dock variera i verkligheten.

aha tack så mycket *girlie*!
Qui dormit, non peccat

Då har jag lärt mig något nytt idag..Tack för det :-)
//Malin
hvor er de fine..

Sötnosar :)
hur gamla e dom nu?

8 dagar…
//Malin
Awww den rosa nosen <333
Mvh Nathalie
Vad gulliga :')

Du menar den underbara pussmunnen på översta bilden?
//Malin
Kul med siameser!
Hur många av bebbsen är dubbelrex?
Ja, siameser är fina..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

#17 hur kan man se på småttingarna redan nu om de är dubbelrex?
#16 - Japp, det var den jag menade :'D
Mvh Nathalie
Dumbosar… vad menas med det egentligen? Sett det en hel del här på rif, men förstår inte beteckningen.
Dumbosar är när öronen är "rundade" och sitter längre ner på huvudet, finns bilder här på forumet :)
#19 på päls och morrhår
#21 råttor som har öronen lägre ansatta och därmed får en annan skall-och öronform… sök på dumbo och du kan hitta några trådar med foton på sådana

Men gud vad söta!!! :D Helt underbara ju :P -snor några- 
Vilka sötisar!! Nu vill jag ha ännu fler ju..!!!

# 27 fler?" du hämtade ju nyss hem ju 
Tycker siameserna ser riktigt mörka o härliga ut. Blir de enbart pinkeyed siamese i kullen?

Jag tror inte nån av bebbarna blir rödögda,utan alla blir nog rubinögda.
//Malin
Jag drömte faktiskt att jag köpte en av de här bebisarna! Den var rubinögd, skitsöt ^^
Jag behövde gå in i råttrummet och kolla om det stämde, men nej :(

Är dom släkt med Trazzel??

Japp…Dessa har samma pappa
//Malin

Aha…
Trazzel är en väldigt social & charmig kille, så visst skulle jag kunna tänka mej att skaffa fler från dej!!

Du får sätta in en bild här på Trazzel,han är ju ändå dessa bebbarnas "storebror"
//Malin

Vilka sötnosar :D *inte alls sugen på mer bebisar* 

Nya bilder kommer på bebbarna imorgon 
//Malin

//Malin

Men gud va söta!! Ååååh!! Vill ha xD

Herregud så söta!! Vill också ha!
Vilka sötingar :D

Gud så söta! :D

//Malin
Ååååh herregud vilka sööööööötnosar :'D :* <33
Mvh Nathalie
vi blir redan sugna på fler ju =)

är min pojk med på bilderna? å 1,4,6kanske? jättesöta råttungar!!
Qui dormit, non peccat
Vad är det dom står på? Jag ser ju att det är hundmat (?) men vad är det mer? :)

Japp…Du hittade din pojk gallant på dessa bilder
Jo,dom fick lite valpfoder som godis/muta för att kunna vara lite stilla när man ska fota dom 
Det är en bottenpellets dom går på som jag tycker funkar himla bra.
Minimera det mesta av all lukt,suger upp bra,och dammar inte och innehåller inga konstigheter.
//Malin

haha ja jag har tittat på bilderna så mycket så nu känner jag igen honom=)
Qui dormit, non peccat

Jo…man kan ju inte låta bli utan att se dom enorma öronen
//Malin

haha precis! och den lilla söta nosen=)
Qui dormit, non peccat
#49 Vågar man fråga vad det är gjort av? För om det är ett bottenmaterial som är så bra som du säger så skulle väl alla vilja veta vad det är.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
i den lokala djuraffären har dom sånt på botten till fåglarna. det ser i alla fall lika dant ut…