Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 356 ggr
lindapluttanbusan
0

Hysset har blivit mamma

Hysset här igen.

I dag har jag blivit mamma. Till en liten Astra. Jag vet inte hur det gick till, för jag var inte med vid någon parning, jag födde inte heller vad jag vet, eller det kanske jag gjorde. Var lite trög i magen i går. Men det var först i dag den kom en bebis råtta. Hon heter Astra, jag var inte med och döpte heller. Men mamma är jag. Jag fick flytta in i en bur jag bara sett på håll. Sen när jag kom dit så var det en bebis där. Så nu är det min bebis. Ingen annans bebis, bara min bebis. Hon är jätte söt, fast hon är jätte liten . Hon har luktat mig i rumpan men det har jag med. Vi kom fram till samma slutsats, det luktar inte rosor i min rumpa.

Nu bor jag med bebisen. Jag ska lära henne allt jag kan om att vandalisera mattes hem. Sen ska jag lära henne att spotta ut majs skalen på golven och att envisas med att bajsa utanför bajslådan.

Men jag vet inte varför hon är så liten, för jag är också bebis och jag har aldrig varit så liten.

Så nu är det Hysset den store och Astra den lille som gäller.

Över och ut,

mer majs till oss råttor

SweGizmo
0

hehe, så sött^^ vad är det för en liten flicka som flyttat in??

Min blogg: SweGizmo.se

lindapluttanbusan
0

Hon är från Daydreams Fobikull. :D

Terato
0

Hihi, vad skoj med en liten! Astra var ju ett sjukt bra namn. Det kanske jag snor.. :P

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se