Hysset tackar och bockar
Hysset här igen.
Som ni säkert vet är jag en liten rått dam som gör allt för att göra livet svårt för matte för tillfället. Jag är fortfarande mycket arg för att hon stack till israel en vecka. Så jag hämnas så fort jag ser henne.
Men jag måste tacka för att hon fick tillbaka sina skriv rättigheter. Utan Rif så skulle matte inte vara så duktig som hon är idag, men hon har mkt kvar att lära, som att inte åka i väg och sånt.
Ni har hjälpt mig och mina vänner en massa. Som när jag var förstoppad, eller matte trodde jag var det. Det var jag inte, jag vill bara inte bajsa. Eller när Pluttan vart sjuk med sitt huvud. och nu har den nya snusk råttan (som har ett helt eget rum, jag är mkt arg) fått hjälp med tänderna. Och Nyfiken med sitt öga. fast det bästa av allt är att matte också fått en infektion i ögat. *mohahhah*
Det var bara jag som kissade lite på min tass och stack in den där, men säg inte det till någon.
Jag la ut en annons för ett tag sedan. Om att matte skulle säljas, den gäller fortfarande. Daydreams har fortfarande inte levererat majskolvarna så nu har jag bestämt att den som köper matte får henne på köpet.
Ja, jag ville bara tacka för att matte har fått sina rättigheter tillbaka. Hon blir arg ibland och det är inte så kul. Fast hon blir bara arg på mig när jag biter av kablarna till cd spelaren. så det skulle jag inte rekommendera er att göra hemma hos henne.
Ja ja nu verkar det som matte planerar en attack mot våran bur, hon säger att den måste städas, förstår inte varför. Kiss är ju varmt och mysigt ju.
Över och ut från Hysset

Aw vad gulligt :P
Mvh Vinetta
lol
Min blogg: SweGizmo.se
Lika roligt denna gången XD
Mvh Nathalie
Åhhh xD Jag <3 hysset föralltid typ
Helt asgulligt!
Hur går det Hysset? Överlevde du städ-attacken?

#5 Ja jag överlevde, men jag stökade ner igen efter matte hade städat, så det är okej nu. Efter den stora jordbävningen (städningen) så kom det dock ett litet efterskalv i dag, matte städade igen. Men då hade jag redan flyttat till en ny bur. Jag har ju blivit mamma, tror jag. Eller det är en bebis här, men jag var inte md och födde den, men den är här.
hahah xD