Utställningen i Göteborg
Någon här som ska ställa ut eller kanske bara besöka?

jag kommer! utan råttor dock..
Jag kommer med Piaca och råttor :)

Glimmer! Leta inte efter mej.. mina planer blev ändrade :/
vart i gbg ska den vara? skulle vilja se på fast utan att ställa ut:) det får man väll utan att vara SRS medlem va?
Min blogg: SweGizmo.se

#4: Det är ute på Högsbo, på Skyttegillet vid Husdjurshälsan. J A Wettergrensgata om jag inte minns fel och alla är välkomna, har man med sig råttor måste man dock vara där under friskkontrollen.
Tramsa: Ok, synd. Det hade varit kul att få träffa dig men det får bli en annan gång istället :)
åh, skulle vara kul att gå:) men måste dra med mej någon, vill ju inte går själv.
vilket datum är det o tid?

lördag den 9e aug. dvs nu till helgen.:)
tiden beror på om du har med ratz eller inte. Mellan kl 8-10 är det friskkontroll om du har med råttor. Annars börjar det väl runt kl 12 själva utställningen. :)

Jag kommer med en hög råttor och Chilli (min hund). Jag ska även dömma upp för min Petdomarutbildning.

Jag skulle ha kommit men fick hem ena sonen lite oväntat. Men jag hoppas att allla ni som ska dit får en jättetrevlig dag. Hade varit kul och åkt ner och träffat er men det kommer fler gånger.

#8: 10.30 enligt informationen men det brukar gå lite trögt från början. 
hoho^^ kom precis där ifrån nu:) trevligt var det, men mindre folk än vad jag trodde… och dåligt skyltat;)
har reggat mej i SRS på plats också:)

Hur gick det för alla? och bilder vill jag se
En riktigt trevlig dag, måste jag säga!! Min första råttutställning, nej, jag ställde inte ut men var en glad åskådare!! Jag o Gizmo hade jättekul!! Lite foton tog jag, här på "folk" sen på priserna man kunde vinna på lotteriet! Handgjorda väskor fanns oxå att köpa, jättetjusiga!
Tog några fina foton på några rådisar oxå….
Ingen mer som har några foton???
Jo, jag har :)
Kolla här: http://r8forum.kanske.net/viewtopic.php?t=4465
Det var ganska lite folk på utställningen men många fina råttor :)
Glömde att fota mina egna råttor