Råtträff kring Gävleborg
Ja, hur ska vi göra?
Jag kan ha träff hos mig i Gävle. Bor i Andersberg, ca 15 minuter med buss från stationen och möter i så fall upp alla som behöver på stationen.
Eller finns det andra förslag som passar bättre?
Älskar mina stora små vänner..
Låter bra. bor en bit ifrån men har bil och kan plocka upp folk på vägen från Västerås.

Oh, vad skoj! :D
Hihi, nu kommer träffpirret i magen igen!
Ja, sen beror det förstås på datum, jag jobbar ju också.

Jo, precis!
Det som är bra om vi är hos mig är att jah jobbar mellan 03-06 på mornarna och är sen ledig hela dagarna. Så jag kan anpassa mig efter er som jobbar.
Vilken månad hade ni tänkt?

Haha, oj, har inte tänkt något alls! Vad funkar bäst för folk? Helg eller avrdag? För min del är lördagar optimala eftersom jag inte behöver gå upp klockan 3 då.
Ja, träff! Jag jobbar 5-skift så det är olika när jag jobbar och när jag är ledig. Med undantag av v 29 & 30 när jag ska gå dagtid. Så jag avvaktar tills ett datum blivit sagt jag med, så kan jag kolla om jag jobbar då eller inte.

Jag kommer gärna bara säg till dag och tid.

jag kommer, hos dig blir väll bra:P ifall vädret trasslar
men jag kommer nog inte ta med rats
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta

Jag vill veta när det handlar om innan jag funderar på om jag är intresserad eller inte :)
Jag kommer när det än är :P
Skulle vara skoj att vara med på en träff, har aldrig varit det tidigare. Så jag kanske kan komma om jag får :)
Jag vill också komma! Måste isåfall veta var och när först så jag kan fixa pengar till resan ^^ :D Har aldrig varit på råtträff ju xD :D
Mvh Nathalie

#12 Självklart! :)
Just nu kan jag inte komma på något datum alls, bara för det! Ska tänka lite och återkomma med ett förslag.

Åh vad kul! :D Jag vill också! :D Fast jag kommer inte få.. :'( Och sandra har typ gett upp råttor nu när vi har skaffat hundar.. :'(

Men vi kanske borde ha träff hemma hos Kickan istället? Då kan ju Bim komma! Om du vill, Kickan?

#16 :') Kickan ska (nog kanske tror jag) ha en träff i augusti.. :) (DU är så SNÄLL sara!! :'D)

Hihi, ja men då så. Då kanske vi ska spara oss till dess då! Tycker det är synd att ha två utspridda träffar så nära varann. Bättre att försöka samla alla på en. (i Kickans lilla etta!) :P Hihi
Ja, men klart att Moan ska med!
Ja vad säger du då, Kickan. Träff hos dig eller? 

vart bor kickan då?
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta

#20i sundsvall.. :)
maj gadd… det är 45 mil dit ju… till gävle är det åtminstone bara 20…
Får vi finbesök från andra län så kanske vi kan vara lite närmare dom ändå?

#22 haha, grodan, om kickan nu ska ha en träff så MÅSTE du komma! Jag BEFALLER DEJ! jag vill träffa dej!
Eller så har vi en till här nere i huvudstaden? :O
pratar vi om något datum än?
#24 uh, du skräms…
<--- kommer förklädd
Nä, inget datum än så länge..
Vilka kan när? Mitt i veckan eller på en helg?
Jag har som sagt inget bestämt veckoschema, jobbar 7 dagar och är sen ledig i 5 dagar.. så jag kan lite då och då.

#26 men grodan.. nu VET jag ju att du kommer vara förklädd, så nu kan jag ju kolla ännu nogrannare! ;) Mohahahahaha!

Haha, har vi ens kommit fram till var vi ska vara?
Inte vad jag vet.. för mig spelar det ingen större roll, självklart är det bekvämare med Gävle för mig men har inga probs med Sundsvall ändå, är ju helt ok förbindelser har jag för mig. Tycker att x-tåget verkar gå titt som tätt. :P
Tänkte mest ifall folk från andra län vill vara med och leka, då kanske det är bättre att det det så mycket "i mitten" som möjligt.

kickankickankickan! ;) Tänk staaaackars meeeej sooom aaaaaaaldriiig fåår träffa nåååågraa rååttfåååålk! 

Haha, men vi ska väl inte tvinga in oss hos Kickan om hon inte vill det. :P
Jag kan fortfarande ha här om intresse finns. Jag bor ju i Gävle i alla fall.. Just nu har jag tyvärr lite mycket bara. Så det fårfår bli längre fram i så fall.

haha, men om hon vill, annars så kan vi ha det nån annan stans i sundsvall, typ på min gård och skrämma grannar! xD hahahah.. :P (dom är LIVrädda för råttor.. xD)
när är det kräftpremiär? kräftfest? råttor ääääääääääääälskar kräftor…
andra veckan/helgen i augusti kan jag tänka mig, om det är bråttom… annars ska jag inte göra något 24 december… hihi 
Meeeen dååå, nu blir jag förbannad på mamma som inte tar tag i övervåningen. Annars hade vi kunnat ha råtträff här. Det skulle ju vara perfa att ha en dagen före en utställning, så kliver man upp på morgonen och åker till utställningen, för de som bor längre bort! Eller tvärt om :P
Jag går snart upp och bygger klart själv, här… 
Oj oj! Jag har hemskt gärna råtträff hemma hos mig. Vi kan ha storkalas med grillning eller någonting i augusti! (Från och med den fjärde). Då kan jag i stort sett när som helst. Ni får bestämma en passande dag så ordnar jag med allt annat :)

Det skulle vara skitkul att få hälsa på hos dig, Kickan!
Får jag föreslå lördag den 9:de? Natten mot söndag är den enda natten i veckan jag inte jobbar och det är ju alltid skönt att slippa känna sig stressad över att man måste hem!

JAAAAAA!!!!!! Alla som kommer får inte bara pussa och klämma på råttor utan även på hundvalpar! :D <3

Hihi, va generöst av dig, Bim! Å, vad mysigt med valpisar!
ÅÅH!!!! Om det blir den nionde MÅSTE jag till Folkets Park i sundsvall!! MÅSTE! Takida ska spela då! Ligger det långt bort?
Iiiiih!!

#40 xD Jg har sett takida live 2 ggr.. *Skryter* du kan bo hos mej om du vill.. ;) Fast jag tänker inte följa med på konserten.. :P
#39 haha, jag är världens generösaste! ;)
Bestäm datum folk! ;)
#41 Jag har sett dom mer än två gånger, hmpf!
Jo, kom igeeeen ;P Jag kan ju inte gå själv :O
sundsvall… *suck*

#42 Hmmpf.. kasnke dåeee… bara det unte är för dyrt.

#43 VADÅ!? grodan… Hundvalpaaaaaarrr.. kickans råttoooor.. saaaalveeeee..*mutar*
Nionde går jättebra för mig :)
9:e står jag över.. jobbar eftermiddag den helgen.
Vi kanske kan klämma in nåt i Gävle med, ifall andra vill vara med? Annars kanske Uppsalaborna eller liknande kan bestämma träff eller nåt, blir det ett passande datum vill jag dit med. :)
#48 Såg förresten att det tydligen är råtträff i Uppsala planerad redan, nu på lördag när jag är ledig och allt 
(nä, nu får jag sluta prata om andra län i gävleborgstråden)

ska de va träff i Uppsala? *le* 

#41 #42 haha jag har träffat takida och lagat deras sunkiga turnebuss! kan tala om att de är som all andra killar med porrtidningar liggandes i bussen.. äckligt..inte så trevliga heller.
Qui dormit, non peccat
Står nog också över, blir för långt, kostar för mycket osv… Sen var det lite hastigt, jag hinner inte planera direkt :P
Åker hellre på en uppsala/gävle/sthlm-träff då.
muppsala skulle jag kunna tagit mig till, men jag ska åka till Malmoe i helgen…

Muppsala e bra! *le*
Vilka är det som kan komma? Och skulle det fungera att ha det i början av veckan istället? Måndag? Tisdag?

Å, Kickan, sorry att jag inte svarat på ditt sms! Jag känner att det är lite mycket för min del just nu och ser hellre att vi skjuter lite på det!
Okej, det kanske är bäst så… Det verkar ju inte vara så många som är på heller :P

Oh, den här har jag inte sett.
Jag borde samåka med Cosmonita 
Nån annan stans eller skjuta på det? Tycker vi ska ta det nån annan stans, i mitten, i gävle, t.ex.
Helst sthlm eller uppsala, men… Jag har tänkt att ha en träff i sthlm nån gång iaf…
Jag kommer se till att ha en träff i Sundsvall i sensommar/höst i alla fall eftersom jag har några "säkra" gäster… Men nog vore det kul med en träff i Gävle också! :)

Klart vi kan ha i Gävle! Går bra att ha hemma hos mig. :)