Evita & Lucia
Ja igår kom två charmtroll hit! Underbart söta, jag och deras matte satt och pratade i 4 timmar om deras olika personligheter och kollade noga så att det inte förekom något gruff mellan Alva, Saga, Nicki, Evita och Lucia. De busade så fint på köksbordet så! Slutade med att de somnade i en stor hög i fönstret.
De verkar dock inte ha varit så glada över att få sitta i "privat" bur nu i ett dygn. Gentemot mig har de varit lite småskygga, jag har bara antagit att jag luktat för mycket hund. Men idag när sambon stack in handen till dem kom de direkt fram och nosade! Självklart kan jag ju inte mäta mig med en stilig karl! (Ni kan ju tänka er hans nöjda min när de gilla honom mer än mig)
Idag träffades tjejerna ute på köksbordet för 2:a gången. Denna gång började de putsa varandra nästintill direkt och Evita och Lucia som verkat så skygga i buren mot mig sprang och nosade i mitt knä.
Otroligt mysiga tjejer iaf! Håll tummarna för att allt fortsätter att gå lika bra när de väl flyttar in i samma bur med!
Grattis till två nya tjejer :)! Det kommer säkert gå jätte bra =)!

#1 tack tack, det hoppas vi här hemma med! :D