råttor större än iller?
En intressant och totalt oviktig iakttagelse är att råttor-ifokus medlemsantal ökar hela tiden och snart är vi ikapp iller-ifokus. Jag har svårt att tro att råttintresset skulle vara högre än illerintresset faktiskt, men det får tiden utvisa…
Och medlemsantal är ju inte allt, vi har ju även antal artiklar, träffar, aktivitetsindex osv som talar om hur AKTIV en sida är. Aktiviteten talar också om hur populär sajten är och därmed hur stort intresset är.
Fast vi har en maskot: RIFFE!!!

Fy fan vad vi är bra!? 
Häftigt! Kanske råttägarna är mer benägna att söka sig till forum, så det är därför vi börjar knappa in på dom?
Först när jag läste rubriken trodde jag du menade råttor som är större än illrar.. måste vara stoooora råttor
#1 jupp
#3 hehe… såg det också nu ninja…
Det är klart att råttor är större än iller ;) *fniss*
Nej, men, illrar säljs inte i djuraffärer, det gör råttor, så jag kan tänka mig att råttor kanske blir lite större på det sättet…? Eller?
Tycker inte att djur borde säljas i affär alls *mumel*
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Maskott^^
Råttor har väll blivit något mer poppulärt det senaste året? i tanken på filmen och lite så.
Min blogg: SweGizmo.se
tror inte det har blivit mer populärt. men fler hittar hit.
alla som svarar på mina rått annonser och frågar mig om råttor hänvisar jag till rif. tror nog fler säger åt folk att gå in här.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Kan väl säga att det är många som hoppat av iller.ifokus pga att det varit en otrolig massa tjafs där på senaste. Ingen orkar längre. Jag var jätteaktiv där från dag 1 och nu skriver jag knappt någonting alls där längre.

rats are the BEST!
Det börjar bli mycket bråk här på råttor oxå kan jag ju säga..
Amen vad nu då?!? Vi bråkar inte! Vi har missförstånd! Och det är specifikt 2 som missförstår vad alla andra skriver och sen blir sur över nåt som inte finns.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Ja om du ser det så. Och jag är en av dom "2" Chansar jag på. Men snart finns jag inte här längre :)
Då blir ni glada va????????
Eftersom jaaaaag baara gnäller hela tiden!
Men snälla, sluta nu… ingen vill ha bort dig. Ingen är sur på dig. Ingen har hoppat på dig. Sluta bara nu. Stanna och slappna av! Det är på tok för varmt för att tjafsa
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Aaa visst ingen har hoppat på mig här inne på forumet.. det är det faktiskt en som har… Asså vissa här inne är sjukt snälla asså! Och du Allemej är nog en av dom :) Men det finns en här inne som jag irriterar mig grymt mycket på!

Och jag som trodde att illrar var mindre populära än råttor!
Tja jag tycker att jag träffat flera råttägare i mitt liv än illerägare.. hm..
#19 Hehe jag med faktiskt :)
iller är oerhört populärt och "stort" husdjur och ägarna är vuxna människor både män och kvinnor - faktisk väldigt mkt killar har iller!!! det är också ett familjedjur… så målgruppsmässigt är iller bredare…

ja jag skulle inte låta småbarn ha råttor och det verkar faktiskt som att råttor tilltalar fler tjejer än killar! alla mina killkompisar tycker att de är läskiga medans tjejerna älskar att gosa och kela med dem=)
Qui dormit, non peccat
Ja min kille e inte glad över att jag ska skaffa råttor! Men får han ha sin hobby så får väll jag ha min! De där satans bilarna..*mutter* Hur mycket garage som helst…

Rattor ar ju bra mycket popularare, lattillgangliga, lattskotta och latthanterliga, sa det ar val inte sa konstigt? :P
// Amanda
Just nu ligger vi 57 medlemmar bakom iller.