Rått träff i Härnösand!
Nu har ju jag å Dorkey bestämt oss för råttträff i Härnösand stadspark i sommar.. Delvis för att vi vill å delvis för att vi tänkte -Bim- skulle komma å leka med råttor ;)
Så.. Vilka bor häromkring?

Jag bor på Alnön i sundsvall =) … hihi
Jag kan tänka mig att komma, om datum passar :)

Jag och -Bim- kommer :D

Blir lite sugen, jag med!
Älskar mina stora små vänner..
Har aldrig vetat att det fanns några råttmänniskor i Härnösand men nu vet jag:P

Dorkey d här kmr bli en succe vi hittat på ;)
Jag kommer :DD
/Karoline.
Om folk långt ifrån får problem att ta sig hem finns min lägenhet i Sundsvall till förfogande (om jag är med då)

Hos oss kan man med sova.. Bara man inte é rädd för råttor 

Nej fy, jag är livrädd för råttor! De är så otäcka! Och jag hatar deras svansar!
Ni vet väl att råttorna kan krypa fram på natten och bita en i strupen?

Enligt min mamma kan även råttor komma först genom buren å sen genom en stängd dörr å sen upp i sängen och där bita dej i strupen 

haha!
Ja, men då vill jag definitivt inte sova hos dig!

jag bor i kramfors så jag är på :)

jag bor i kramfors så jag är på :)

Wii.. Jettemånga :D

YEEEEEY!!!! :D:D:D:DD:D Såg den här tråden först nu! Jag kommer! :D råttor.. <3 Räkna med mej..
Ja! inte nog med att de biter en i strupen, de suger blod också! och smittar en med massa hemska sjukdomar så man plågas till döds!
men man får gärna sova här också, med mina sju råttor *höhöhöhöhöhö*

Fast då är det nog bara 6 rats.. :/ Men YEY! sleepovertime hos DORKEY! Hmm.. vilken pyjamas? Måste köpa en med råttor på… :D

eller? san ska väl säljas? :(

Å NU hittade -Bim- vår tråd Dorkey ;)
Jag vill ju oxå vara med, men det e så långt :(

#21 Säger bara ett ord TÅG 
Hehe ja eller ett par olika, men det går säkert :)

#20 Haha, XD Japp jag är lite efter förstår du.. :P

men det blir av va? Fats det var ganska längesen nån skrev här? (a)

JoDå d blir d -Bim-

BRA! :D

BRA! :D

när blir det då? vet ni det än? :) Vill inte den här tråden ska glömmas bort! ;)

Men lilla moa… det står faktiskt "Nu har ju jag å Dorkey bestämt oss för råttträff i Härnösand stadspark i sommar"
xD
Haha :'D
Asmys i sommar ^^ då får Miruku följa med i koppel och transportlåda :D
/Karoline.

Hmm.. Å ja ska få med all fyra :S… Förövrigt har Strippa å Sambo förälskat sej i Moa å Sandra :P
Och jag har förrälskat mig i Strippa. :D

och jag har förälskat mej i alla! <3<3<3 puss puss på Strippa och Sambo! :D ( Din råtta Sambo, mimus.. inte din sambo tyvärr.. :P)
blev lite missförstånd igår.. "Mamma jag fick en puss av Strippa OCH Sambo! Sandra fick också en puss av Sambo! :D"

"Och syrran satt på min axel!"

haha joo, det får man inte glömma.. som mitt sms till min kompis;
Hej, nu siter jag här med syrran på axeln. slits, sambo och strippa har däckat.. men dom är hur söta och snälla som helst!
Kram!
hehe jag fick tillbax;
Vadå? jag fattar inte :P

#36 He He :D

vill hemskt gärna om jag kan, blir lite transport men det går nog an :D se bara till att komma upp med ett datum :)

Jaa.. kom upp med ett datum !! ^^ .. alla (läs jag) har inte tillgång till kust området hela sommaren… Vissa (läs jag igen) måste ju jobba också…
Hihi.. Jag kommer ta med mig nån iaf.. vilken av mina 4 mjukingar kan jag inte bestämma redan nu.. hihi..

Vi måste se till att vädret blir okej först :P
Nu vet ja man ju inte om d kmr bli sommar eller snö igen :P
Vi ordnar ett datum så fort det börjar bli grönt och sommrigt ute!

Åh! vad kul! :D

Det tycker jag också.. hihi.. ^^

kan det inte bli sommar nu? (a) Så vi kan ha träffen och sitta ute och skrämma ihjäl alla fjortisar? x)

Haha.. precis.. Nu på en gång.. ^^ .. Eller kanske om några veckor.. för jag tror och hoppas innerligt att värmen holler i sig..

joo.. det får man hoppahoppas!

#44 Ja som trodde du skulle va me men ja ja, vi får väl skrämma dej iställe då ;)

#47 jag tror att bim menar att vi ska skrämma alla fjortisar som är rädda för råttor ;)

haha jag fattar inte riktigt mimus x) Men men.. :P Jag tkr att vi kan sitta ute lite och ta me råttorna ut och sitta där och prata lite.. :D Då får vi frisk luft, råttorna får frisk luft och man kanske kan bli lite brun..? :P

Men era trögfattade idioter :P.. Ja menar ju att BIM é så litten så hon räknas som en sån vi ska skrämma ;)

Vill oxå va med… men det är juu långt!
Mia//
Oh, får man haka på? :)

Alla välkommna :D.. SOvplats går att ordna om ni inte kan ta er hem..
Det är inget problem, jag bor cirkus tre mil från Härnösand så det är lugnt. :D
(Måsta bara slinka in med att jag är gammal Härnösandsbo.) ;)

Jag och Allamej kommer om det passar med mina jobbarskift! 
Mia//

mååånga råttfolk <3 jag vill gärna ha sovplats! ;) Hehee.. :P

Vi med!!!
Mia//

men bim… hahah.. inte behöver du sovplats bara för att åka till H-sand ? .. det går ju på en grisblink att åka hem igen därifrån!!.. åker du buss med mig så… jag kommer ju ha råttisar med ju.. får du mera rått tid ;)
Sista bussen från H-sand till S-vall går typ kl 21-22
/Karoline.

hehe.. mjoo.. men många råttor=vara där så länge som möjligt.. ;)
Jag är såklart på om datumet passar :)
Och som sagt, om långväga gäster behöver sovplats finns min lägenhet till förfogande!

#61 Tack!
Mia//

Hemma hos mej i H-sand får d plats fyra personer… Lr.. Om två kan tänka sej dela på en 120säng så.. Annars tre.. En säng å en stor soffa där 2 får plats..:)

när blir det så vi långväga norrlänningar kan planera in det?
Mia//

Om vi ska vara utomhus får vi välja en blåsfri plats :D för det finns f*n ingen plats det blåser på så mycket som i härnta :D:D
Stadsparken maybe?
/Karoline.

vilket datum?
Mia//

Stadsparken ja… I juli, augusti.. Det ska vara RIKTIG sommar

Varför såååå sent? ;) Vill ha det tiiiidiiigt! Typ juni.. :D Vi kan ha det på min fööreelseedaa!!!!!! en toppenpresent ;) x)
(i Juni är det riktig sommar.. :D)

#70 Näj,, vad myyys! :D (med råttor bler det mera myys!) Gu va kul! :D
(mimus.. i Juni är det säääkert så grönt där! )

jaa.. haha.. typ veckan efter skolavslutningen så att inte alla hunnit åka iväg på en massa semester.. eller börjat jobba för den delen…. (JAG vill ju också vara me… men jag jobbar hela Juli och halva augusti på annan ort)

och jag har nog lättast miit i veckan när jag inte jobbar
Mia//

hehe :P Håller med Tezz ja! ;) Närå.. ha det när ni vill.. jag SKA iaf dit.. :D (längtar mer till härnöträffen än till turkiet om 2 veckor! Pappa blev helt galen när jag sa det.. xD)

Ja du bim.. så kan det vara.. Man prioriterar saker olika.. (som tur är)
Din pappa tror nog att du inte längtade till turkland.. ><

Det är la Dorkey som är mycket bestämd på att det ska vara RIKTIG sommar ;).. Dessutom är d för fan svinkallt häruppe än..

haha, ok! ;D Men säg till när ni vet datum!
Riktig sommar är det väl inte här förrns Juli
/Karoline.

meh….fan va långt bort allt ska va då!!!
Avlångt land-power
/Karoline.

men bläää….
*Puttar åt Moa*

Hihi thanx kickan.. Jaa, snart är det juli då.. :) när ska träffen vara?
#83 Haha, du är bra rolig du… "Snart" är det juli… :P

meh, jag glömde a de var juli.. :') men det är juli och nu vill jag ha råträff snart! FAST INTE FÖR SNART.. ;) Jag vara lite med hundvalparna innan jag åker iväg! x)

puttputt!!!! :O

men hallå…? Jag vill ha träffen.. Kommer den inte bli av? vavava???? SNÄLLA MIMUS ELLER DORKEY! xD *ber på mina bara knän*

I helgen blir d väl isåfall tycker jag eftersom mina ratz börjar åka sedan :(

#annars är jag gärna med på måndag kv!
Mia//

Stackars moa då.. Att hon inte ska få umgås med en massa råttor =(

Hitta på ett datum då :)
Dorkey får ja inte tag på
JAG MÅSTE FÅ TRÄFFA STRIPPA, ANNARS DÖR JAG.
sådeså

Strippa åker troligtvis på söndag lr måndag Niffen
Neeeeeeeeej!!! :O
Vart ska han? Jag måste få träffa honom, juuuu!!!!! :'(

Yay! Den här tråden börjar bli aktiv igen! :D För mej går det typ närsomhelst! :D så bestäm ett datum ni!

puttipruttis..
Mimus, vem eller vilka var det jag skulle plocka upp? Vill du att jag tar den/dom på upp eller ner vägen, btw? :P
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

#97 Stej ska väl me allefall? :)
#98 ja det tror jag ;P Hihi! Är du hemma under nästa vecka? :)
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Var ligger Härnösand? x) (YAAAY #100)
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig

#99 javisst,ja kommer va hemma hela veckan! :)
#100 Eniro-Kartor-Skriva in "Härnösand" i liten vit ruta-Svar
#101 Underbart ^^ men jag skickar iväg ett mess och så när jag vet när jag åker :)

#103 låter kanon de! 

träffträffträff! <3
När är denna träff? Får vem som helst med inte allt för långt till Härnta komma?
Det ser ju ut att bli i Sundsvall den nionde iaf :)

Åhh, Hääftigt kickan.. :)