Vara vakt åt kickans råttor!
På måndag börjar det.. :D Då ska jag vara vakt åt kickas råttor! Dom ska inte vara hemma hos mej utan dom ska vara hemma hos kickan (mamma är ju allergisk så..) så det blir kanske 10-15 min prommis morgon och kväll. Men det är det värt! Gud vad kul det kommer bli. Bomba mej med alla möjliga tips på vad som helst! ;) Hehe… :P jag som redan har 2 st hundvalpar hemma.. ;) plus att jag är hamstervakt åt 2 st hamstrar! x) Min kompis hamstrar som bor kanske 2 min prommis härifrån, fast dom är det ju bara å mata på kvällen och gosa lite.. ÅH VAD JAG ÄLSKAR RÅTTOR! :D <3 I 5 dagar kommer jag vara vakt åt dom.. 5 underbara dagar.. :) <3
På bilden: Russin (lite påkommen)
(vart skulle jag lägga tråden?!)
Kul för dig! Kan tänka mig att du är riktigt glad!
10-15 min 2 ggr om dagen är ju ingenting ;)
VAd bra, då tycker jag vi har en träff hos kickan när hon är bortrest o så snor vi hennes råttor. PAX för Salve!!!

Jag vill ha milky!!

Då tar jag resten!! :D
haha

me are happy like a pappy! ;) me lajk rats! i looove europe!

Hihi, du kommer att få det skitskoj med dem! När de bodde här i ett par dagar ville alla springa ut ur buren och lattja samtidigt. De ville klättra på en och härja runt hela tiden! De är ena riktiga trevliga grabbar!
Jag gillar också Salve. Och Russin är snyggast! Milky är sötast. Fast mest av alla tycker jag nog ändå om Exit. Fy sjutton vilken härlig grabb! :) Han gillar att busa! Juni vill mest bara ha kel och kanske lite äventyr också!
Älskar mina stora små vänner..
Haha, det är farligt att vara ifrån RIF. Jag ska allt kameraövervaka min lägenhet i veckan så inga råttor mystiskt försvinner!
Jag tror att mina råttor kommer ha hemskt kul med Moa som råttvakt :)
(Grodan, du får fortfarande hemskt gärna låna Salve, han gillar tjejer!)

:D:D:D::D:D:D har varit hos kickan och fått nyckeln nu.. ;) Dom är för underbara! :D <3 Längtar tills imorn.. :)
Du får uppdatera här hur det går och hur de uppför sig så jag kan kika in om jag får tillgång till dator :)

allr går toppen ;) Förotom att pappa höll på att spy när han gick in för han tyckte att det stank råtta.. så han lämnade mej där själv ;) hahaha.. :P