Råttor iFokus

Råttor

Etikett: avel
Läst 737 ggr
MalinMalin
0

Finns det nån Tysk Rått förening?

Någon som vet om det finns nån Tysk Rått förening? Eller andra bra tyska råttsidor?Råttuppfödare?

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Zenriette
0
Nicciz
0

Finns många tyska uppfödare Skrattande om man har stamtavlor med importerade djur, från vilket land som helst så lovar jag att det finns åtminstone en tysk bakom någonstans Cool

Tror att Blue Moon är störst

MalinMalin
0

Har du nån länk till Blue Moon?

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Zenriette
0

blue moon er hollansk… www.ratterybluemoon.nl

Nicciz
0

sorry jag tänkte fel.. Blue Moon är Holländsk..

men här är www.ratterybluemoon.nl

Grodan
0

Graphite finns i tyskland… minns inte vilka uppfödare jag surfade runt på, men en hade i a f skilt på Russian Blue och German Blue… tyckte jag var sött… skrev till uppfödaren på engelska men fick inget svar så jag antar att jag får skriva på tyska (kan, men det tar lite tid…)

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

hus-musen
0

erftratties.de har många roliga färger! såg på planerinen att hon snart ska ha bew i en kull i december! en sån vill jag ha! har bara sett pew och de har inte riktigt samma charm. så jag har knåpat ihop ett mail,tog säkert en kvart att skriva några rader! (kan inte tyska så jag fick läsa vad andra skrivit och sätta ihop texten sen)

Qui dormit, non peccat