I dag hämtade vi bebisen
Vilken söting :)
Söt :)
aa :) , men jag vet inte vad jag ska kalla henne … *tänka så de knakar*
Jag måste fråga… jag vet att man inte ska ha spån av gran eller tall eller barrträd överhuvudtaget i råttornas bur och i dag köpte vi "träflis" av asp och det är inga tillsattsämnen i :) det är som små hårda träflisor, det står att råttor ochså kan ha det , asp.. de e väll bra ? ;O eller.. (A)
Har många råttor har du? :)
min mamma lät mej bara ta en från början men nu när det har gått en månad sen jag tog henen (muffin) tyckte jag det var daggs att skaffa en till , en kompis till henne så nu har jag 2 st :)
Tycker att hon snarare är black huskey roan. Vem har sagt att hon e ebuk?
hennes syskon var det så jag antar att hon å var det .. :o
#6 Jahaa okej :D
Hon är en black husky roan ja
Och ja, aspflis är jättebra! Får jag fråga vart du köpte det?

Mvh Stephanie 

hon är en black husky roan och kommer att blekas=) vart har u hittat aspflis o vad kostar det?
Qui dormit, non peccat
det kostade 8€ ( jag bor ju i finland så här har vi euro) jag e inte säker på vad det blir i kronor.. XD men det va billigt här! så jag tror inte det är nå dyrt i svergie heller.. men jag vet inte… de får ni själv kolla opp X'D :) ja hittade det nog i en vanlig djurafär.. det var 20 liter och jag troor att i kronor.. blir det lite över 50 kronor? :]

nja det blir 75,76 kr eftersom euron står lite lågt just nu.. man brukar räkna på att 1 euro är värd ca 10 kr i sverige.
de är skitdyrt tycker jag iaf! man får 52 liter för 129 kr i sverige om man beställer från tex guldfisken en då få man lägga till frakt oxå. vissa djuraffärer tar oxå hem spån till samma summa=)
Qui dormit, non peccat
okej, va bra att ni får så billigt och bra i sverige!:O fast ni kanske har mer aspar ;D det finns inte så många här i trakten… men jag fick åtminståne tag i aspflis :)
Jag köper mitt - 12,5kg (ungefär som en och en halv toalätt-påse i storlek) för 170kr - 17,70€.

Mvh Stephanie 

jaopp det är jättebra att du hittade det! hoppas allting går bra nu med nya bäbisen=)
Qui dormit, non peccat

En euro kostar 9 svenska kronor just nu.
okej :) haha , jag kanske jag kan hämta in från svergie?! X'D fast de skulle no bli dyrare :') men lyckans er ! >.< får så billigt.. *tjura*
ojj va vacker :D hoppas min blir likadan ^^

Vikken tötis! Underbar liten sak! :D