Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 611 ggr
Buuc
0

Hej och hö!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag heter Stefani, men kallas Stefi. Några av er kanske känner igen mig som Stefi från r8forumet, andra från bland annat Foto och ridsport iFokus.

Länge har jag tittat in lite här på råttor, och svarat på kanske 3 trådar. Så nu har jag tänkt att bli en av er! :P Jag har inga råttor, och jag är inget proffs om dom heller, men jag gillar dom hemskt mycket! Jag brukar hänga med Niffen, och får passa på att vara med hennes råttor när jag är hemma hos henne. Det är hon som väckt mitt råttintresse.

Några av er kanske känner igen min röst från i onsdags, när jag och Niffen var, öhum, ansvariga för underhållning och musik! Det var jag som skrek "NRJ!" hela tiden. ;P Jag känner några av er, men antagligen så är jag en främling för många. Jag ser fram emot att lära känna er! :)

Här är en, HOST, normal bild på mig och Billbo! <33

Crispig
0

Hej och välkommen! Känner dig inte alls men är alltid öppen och villig att lära känna nya! Så jag börjar som sagt med ett :

Hej!

sussa08
0

Känn dig välkommen, har träffat niff några gånger o niffs vänner är mina vänner ;)

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Bim
0

Niffens kompisar är mina kompisar! :D

sussa08
0

Haha jag orkar aldrig sätta in det där "en" i niffen :P Niff känns smidigare ;P

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Bim
0

#4 eller Niffs.. :)

Stephanie
0

Välkommen Stefani!

Mvh Stephanie Flört

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

niffen
0

Höhö, trevligt då  ^^
Välkommen.. Och.. Äh… Tja, välkommen bara  xD

gulzebra
0

Jäklar vad förvirrad jag blev… Trodde jag var inne på hamster iFokus och blev sjukt fundersam över varför en råttråd hamnat där x'D

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

niffen
0

Hahahaha   :'D

Buuc
0

Hahah, tack allihoppa! :) Eller stavas det med ett p…? Eller vänta…

Äsh, tack iallafall. x) Var snälla mot mig nu för jag håller på att lära mig om råttor, tack vare Nöffän. :)

gulzebra
0

Det stavas med ett p ja, och utan a på slutet - allihop ;)

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Buuc
0

Haha, tack. x)

Falurven
0

Jag är ju normal :P *Not*
Så fort jag såg "Hej och hö" Tänkte jag "Hej och hö, gå och dö" XD

Well.. Välkommen hit :D

http://i33.tinypic.com/zjvwvc.png

Mvh Nathalie

RatLover
0

Nämen välkommen :D Jag var på chatten i onsdags men mitt ljud funkade inte *muttrar*

Buuc
0

Hihi, ni är underbara. ;) Tack!