Fantasibrist - Riffeserien.
Är klar med sida 6 som kommer komma upp på Söndag/måndag.
Men saken är den att nu har jag ingen som helst aning om vad dem kommande sidorna ska handla om:s mer än att råttan/råttorna han träffar ska hjälpa honom hem för eller senare.
Så:) jag behöver tips om handling^^ SLÄNG UPP IDEER!!

Min blogg: SweGizmo.se

hrm… ja vad kan en råtta råka ut för…. *tänker så det knakar*
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

Han kan hamna i kloakerna =) o träffa "the big rats" =P
o bli aldeles blööööööt….. o gå vilse…. fast det är han ju redan, vilse…
Tänk nu alla riffare!!!! Annars kanske serien tar slut!!
=( jag åker till göteborg imorron o kommer hem om en vecka… då missar jag ju nästa del,,, 
//Zmulan
#2 Hua… kloaker… hihi
hmmm Alla är för trötta för att tänka

ja… o för varma!! he he
//Zmulan
Han borde hittas av nån liten unge med tandställning och sådär galna ögon som tar honom som husdjur á la djuraffärsstyle.
Inget ont om tandställningar förresten, men ni förstår nog hur jag menar! 

Mvh Stephanie 

#5 nu blev jag att tänka på Toy Story…. den elaka ungen!! Ha ha…
//Zmulan
#5 jag tänker på Hitta nemo^^ haha

#7 ja hon e ju grym… he he
//Zmulan
Ja, men nåt sånt! Klassiska småungen! 

Mvh Stephanie 

mja, de råttorna han träffar på typ soptippen tänker inte hjälpa honom tillbaka förrän han hjälper dem först… vad ska han hjälpa dem med? hm… han känner ju människor, o vildråttor tycker inte om människor så mkt… så de kanske vill att han ska stjäla nycklarna till alla grävmaskiner som förstör deras palats i soptippen (de skyfflar å håller på å så)… hm… näe bäd ajdea… nåt annat…
sen är ju vägen hem rätt svår… vet Riffe sin adress lixom?

Kanske kan han bli fångad av en fågel när han springer. Bli tagen på en flygtur, hamna i fågelns bo och få hjälp av fågelungarna att komma ner.
Grodan har något på spåret;) hehe

Och så måste han ju träffa några stallråttor också. Riffe håller på att bli nedtrampad av en häst men en stallråtta räddar honom. Så bjuds han in på fest i logen där det bjussas på färsk mjölk, ost och havre. Där blir han såklart kär i stallråttepigan Vitnos!
putt
Haha, vilka galna idéer ;P

han hamnar i kloakerna och träffar vilda råttor. och sen när han flyr ifrån dom så kommer han upp ur en brunn och sen hamnar han i en klädaffär och alla försöker mörda honom typ.. ;) hehe, sämst.. do m andras idéer var bättre.. :D
Jag tycker nog de e viktigt att han hittar en söt flickvän under tiden gång. Sedan kan ägaren hitta en hel familj råttor i sin bur en vacker dag.. även om de inte riktigt skulle funka irl… hm..

Hmm.. han är just nu påväg till soptippen? Tkr Grodan hade någonting där… MEN, kan han inte träffa en tjej som heter Vitnos(?) Där & så hjälper hon honom, så trillar dom båda ner i kloaken & träffar en massa stooooora bruna rådisar. Sen tar dom sej upp ur kloaken & hamnar i ett stall & har fest :) Sen blir Vitnos dräktig & så vill hon följa med Riffe hem så att hon kan få bebbarna i lugn & ro. Sen på vägen hem så händer andra grejer :) Okeej.. Försökte pussla ihop lite av vad dom andra skrivit. Kanske inte världens bästa idé men jag tyckte det lät bra :D
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig
ja, det börjar ta sej^^
Är det inte coolare med typ svartnos eller någe? En tuff kloakråtta som, motvilligt, hjälper den borttappade, men modige, Riffe på sin väg hem. :P
Njeeet, det ska vara en snäll sötnos som blir kär i Riffe ju ^^
Och Riffe inser inte det försänn senare, så har Vitnos gått och vart kär i honom jättelänge! :D
ah, animalen har en fin grej där…

Nää, :P Pusslade ju ihop alla andras saker & kom inte på en egen ;)
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig
Nä jag tycker bättre om när pojken e den som varit kär jättelänge :)
Hur många såna där olika Riffe smilisar har du hunnit gjort SweGizmo? :D
Mvh Nathalie
#25 dem som är inne i smailis tråden:)
Oh, jag vill att han ska träffa en söt liten vildråtta, få bebisar och dom ska vara som alldeles, alldeles underbart, fnattiga, paranoida,
underbart söta och rara och snälla men fullständigt Woahow om du förstår… har du sett på andra sidan häcken… när dom får i sig socker… :) Så vill jag att dom ska vara :D
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#27 The rat girl is already coming in the next page;)
Väntar bara på att Ninja ska logga in och ladda upp sidan…
Lite OT men.. Vart är del 5? :) Hittar den inte nånstans >.<
#29 kolla på artiklar:)

Bäst för dig att det kommer finnas med en dumbo!!! *hota*