Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 396 ggr
Mariex
0

Utanför buren

Kan råttor hoppa ner från skrivbord? Generad 

Mina får nämligen ha en liten "uteplats" på skrivbordet där jag har buren och jag bara undrar om det är så att jag kanske borde oroa mig för att dom ska hoppa ner…? ( eller är det så att dom är väldigt höjdrädda? )

Glad

Mvh MarieX

Stephanie
0

Mina leker kamikaze från skrivbordet Skrattande

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

hus-musen
0

en av mina (houdini) kör kamikazehopp ner från vårt höga databord så de kan om de vill! men de andra hoppar inte, tittar bara över kanten o sen backar de!

Qui dormit, non peccat

havregryn
0

min ena råtta heter kamakaze av bland annat denna orsak! De hoppar från allt, upp på allt, ner från allt, över under emellan. Det ända du kan lite på när du har råttorna ute är att de kommer ta sig ÖVERALLT. Framförallt dit du inte vill ;)

Kirameki
0

Mina klättrar gärna upp på saker, men ner från bord och soffor och andra hyfsat höga saker är det bara min lilla dumma dumbobebis som hoppar :)

MrHyde
0

Har för mig att de bara va råttor,möss o kaniner (antagligen hardjur överhuvudtaget) som har "höjdseende". så om något e för högt så ser dom de. :)
T.ex ett marsvin hade ju bara gått rätt ut för kanten. :p

Mariex
0

okej. tack för era svar! :D

sussa08
0

#5 hamstrar också ^^ Helt galna djur :D

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

RatLover
0

5# HAH! Min hamster… ojojoj, vet inte huuur många gånger jag har fått rädda hon från att hoppa ner från olika hyllor, skrivbord och sängar :P

Stephanie
0

Min hamster skulle jag aldrig låta vara lös på skrivbordet… Det är ju därför dom inte ska ha höga burar alls.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal