Sommar och sol !! (O.T)
Vad ska ni råttfreaks göra idag då?

Själv ska jag nog ligga ute och sola hela dagen
lite trist att göra det själv bara :(
by the way, jag hade fullt här i min inbox nu i morse, så stod det typ klicka här där varningen kom upp, men jag gjorde inte det utan jag raderade gamla PM istället, men dom nya som inte fått plats kom inte upp efter det, så ni som vet med er att ni PMat kan väl göra det igen? *rodnar*

Jag ska skänka bort barnen
oj haha omplacerat? 
Sola med min ödla :D
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
#4 : ååh va mysigt !!
haha jaa :D Hon älskar solen, så det är perfekt! Och det här är antagligen min sista sommar med henne, så man får passa på :)
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Kanske ska ut o sola i parken där hemma me råttorna. :)
Nu blir de slappa i solen efter en hård halv arbetsdag:D

Idag håller jag på och målar garderoben i min nya lägenhet :D
ni som bor i stockholm, vad ska ni göra idag..ingen som vill träffas och sola lite? haha, gud jag e så rastlös, alla jag känner jobbar eller onåbara…å det e så himla trist att vara ensam..
Jag bor i botkyrka ;P Kom hit o sola du ;)
var ligger botkyrka? 
haha, typ 20 minuter pendel mot södertälje ;)
bläh lät krångligt hehe jag får nog nöja mig med gustavsberg hihi..men tack så jättemycket för erbjudandet, hade jag haft bil hade jag kanske kommit, haha OM jag hittat xD
Haha lugnt ;) en annan gång ;)

Dumt Bullerby,jag var i sthlm IGÅR och hade tråkigt :(
ååh fast då jobbade jag hela dagen :( eller ja jag VAR på jobbet, solade och badade där med mest tihii

Jag solade en kortis, men hundarna (och jag…) tyckte det var för varmt även i skuggan så vi gick in rätt kvickt igen. Bor okristligt långt ifrån stranden, annars skulle jag hoppat i!

jag bor i sthlm jue o har trååkigt! ingen som vill leka med mig?
skaka liv i de här forumet iaf så ja har nått att göra=)
Qui dormit, non peccat

#3 Japp och sambon med, han tona håret LILA!! på yngsta sonen.

Jag har sovit bort nästan hela dagen, sen har jag gymmat och om två timmar börjar jag jobba. bläää

Jag sov till 16, misslyckades rätt bra med tidningsutdelningen inatt eftersom jag glömde en bunt och kom därför inte hem förrän halv 8 imorse. Sugigt. Blir väl att sova bort fina vädret lite till och sen laga mat och åka iväg och dela tidningar igen antar jag. Och busa med rattsen såklart.