Råttor iFokus

Råttor

Etiketttransporthjälp
Läst 501 ggr
Jeeey
0

Akut hjälp önskas

Har kommit upp lite problem kring hämtning av råtta. Undrar om någon vänlig själ skulle ha möjlighet att möta upp med en tjej på göteborg central någon gång runt 10-tiden på måndag morgon och ta emot råttan åt mig och ha den tills jag har möjlighet att komma och hämta den efter jobbet. Jag slutar kl 14. Någon som kan ställa upp? Skulle vara otroligt tacksam!

silverorm
0

Joo.. jag bor ju 1 mil utanför Göteborg, vi skulle kunna!

Jeeey
0

Det skulle vara jättebra! Tjejen som transporterar råttan kanske måste "bli av" med henne direkt då hon kommer in till gbg. vet inte om det kommer kunna lösas på annat sätt, annars behövs det någon som kan hämta och passa henne tills jag kan hämta hem henne

silverorm
0

Hmm.. vet mer imorron, ska prata med min sambo oxå…(han uppskattar att bli inblandad i mina planer då o då…)Skrattande Vi ska ändå in till stan så vi skulle kunna ta rådisen på vägen sas…

Girlie
0

Annars bor jag 15 minuter från Centralen så funkar det inte med silverorm ska jag nog kunna roa en liten råtta.

Jeeey
0

Okej, ska se om det löst sig på annat sätt annars skulle jag va jätteglad för er hjälp :)

Kan tillägga att jag kan komma direkt efter jobbet och hämta råttan bara jag kommer dit med buss (bor och jobbar i Backa), annars har jag möjlighet till skjuts först framåt kvällen.

Girlie
0

Jag bor nedanför Backaplan (Hjalmar Brantingplatsen).

silverorm
0

Bra om Girlie kan, min sambo sa nej!

Jeeey
0

#7 Okej, tack ändå! Glad

#6 Skulle vara super bra om du kunde ställa upp Girlie. Har dock inte hört något mer än om hur det hela blir imorgon. Men till Backaplan kan jag ju ta mig utan några som helst problem, ligger nära å bra