Miami inc DJURPLÅGARE
Hejsan. Jag tycker Miami Inc är en suuuuperbra program. För er som inte vet är det ett Tatueringsprogram. Men igår slog det mej. Dom är riktiga djurplågare!! Det är en kille som tatuerade en tjej. Han var skiträdd för möss & råttor. Sen kom hans kompis in med en stor låda & släppte ut 8-15 små möss på golvet & skrämde skiten ur den andre tatueraren. Men när kompisen skulle lägga ner mössen i lådan igen så gjorde han det, TOG DOM LÄNGST UT PÅ SVANSEN. blev såå jäkla arg
Han hade alltså bara gått & köpt mössen för att skrämma kompisen. Vart han gjorde av mössen sen, vet jag ente.
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig
Jag tycker det inte är ett speciellt bra program överhuvudtaget (för mycket snyft och show), och det förklarar i stort sätt folks allmäna syn på råttor/möss eller smådjur överhuvudtaget som slit och slängdjur.
Jag tror och hoppas på att personen lämnade tillbaka alla möss till djuraffären, men otroligt onödigt rån första början.
≧◔◡◔≦
onödigt var det definitivt men det finns ju tyvärr folk som agerar utan att tänka och det är synd för att de tänker liksom inte längre än näsan räcker…
tycker oxå Miami Ink är skitbra men de tänker inte alltid.. så är det med männiksor i störta allmänhet tycker jag