Akut transport eller hjälp!!
gp råttan san är nära att komma hem nu.
förre ägaren kan hämta henne och se till att hon är i gävle på söndag 20 juli. men hon kan inte ha gp råttan hos sig tills jag hittat transport därifrån.
finns det någon som ska åka från gävle mot västmanland eller sthlm som kan vara jätte snäll och ta med henne?
Eller finns det någon som vill/vågar/kan ha hand om henne i gävle tills det dyker upp transport hjälp?
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Synd att det inte var tidigare… Mamma och pappa var i gälve i helgen… 

Mvh Stephanie 

20 juli är väl utställning i Hallstavik? Då rör väl råttfolk på sig lite hit o dit?
Kan hon tas till Borlänge och bo i kaninbur sålänge så kan hon få bo här ett tag. Jag ska ner till Stockholm i augusti, troligtvis 23:e :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Jag ska till gävle/sandviken ganska snart igen, jag kan inte ha henne men jag kan t.ex. plocka upp henne på stationen och ta henne till sthlm? Det blir ungefär på tisdagen/onsdagen om det blir ngt, ska kolla nu!
personen ska inte stanna i gävle. ska bara dit under dagen… kan nån ha san sönd-tisdag så kan niffen ta med henne hit.
Det finns en hel hög Gävle-bor på r8forum, har du testat där? ^^
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

åh.. önskar att jag skulle kunna hjälpa till! jag puttar upp tråden!
Jag kanskekanskekanske kan ha henne de dagarna, men det ska jag inte skriva så det här inlägget finns inte…. :P
Det är klart du ska ha henne då niffen! Se det som en chans att få ha ett sjukt intressant djur hemma, det är ju just den första tiden man är som mest imponerad över de stora "monstren" ;)
#9 Jo, jag kan ha henne. Jag vågar ;)
Jo, men då måste jag komma i kontakt med Dorkey på ngt sätt! Annrs kan vi inte träffas!
Det är ju snart söndag, jag måste prata med Dorkey, typ få hennes msn eller mobilnummer (det behöver jag iaf, sen).
Zickan, när kan vi mötas i sthlm och vart?
Edit:… Och när, Zickan. Vilken dag och vilken tid den dagen? :P
#10: http://www.freewebs.com/dorkeysrats/ Där finns mailadress iaf 
Ojsan… Tackar! 

om du behöver mobilnr så kan du få det av mej.. :) Jag har det.. Och jag tror inte att dorkey skulle hata mej om jag gav ut det till dej (får vi hoppas..)
#14 Smsar dig nu… :)
Har smsat Dorkey nu, har inte fått ngt svar än, dock.
fått svar från dorkey. nu verkar det som om hon inte alls ska till gävle som hon sa ifrån början.
Hon sa att hon knappt vet om hon har råd längre, väldigt struligt, det här….
Jag ska ju till killen vecka 34, så hade hon fått åka med mig ifall inte transporthjälp har löst sig innan dess =) Jag åker här ifrån på måndag 18 augusti och är i Sthlm 19 augusti. Om det skulle funka så hjälper jag gärna till!

Jag bor också i gävle. Hör av er om ni behöver hjälp på något sätt! Just nu är det osäkert om jag lyckas ta mig till hallstavik imorgon men nästa planerade tripp är 24 augusti till stockholm.
Kan inget om GP:s och vet inte om jag vill hantera den men någon enstaka dag eller två kan den få vara här om det är kris!
Jag är inne här varje dag så pm kollas dagligen. Bullerbytjejen reser också mellan gävle-stockholm då och då så det kanske går att lösa.
Älskar mina stora små vänner..

Jag åker gävle-norrtälje imorgon om det är till någon hjälp?
gp bor inte i gävle. Svenstavik. var dorkey som sa att hon kunde ta den till gävle om jag fixade transport därifrån.
Jag som sagt åker därifrån på onsdag, hinns något fixas tills dess ställer jag mer än gärna upp. Kan även ha henne ett tag om du ska till gotland, Zickan, tills Tina kan ta San.

#Ah okej. Hur som helst så åker jag sträckan imorgon så om det är till hjälp så hör av dig. Hallstavik är ju längs vägen också.
mh.. måste bara få henne till gävle då vilket kan var asvårt om dorkey inte kan längre
Vartifrån till gävle? Jag ska ju upp till sundsvall nåt nån gång, så om det är därifrån så kan jag.
Svenstavik bor tommy. jag vet inte vart det ligger. mitt internet är segt nu så jag kommer knappt in på sidor. sök på eniro.
SHIT. När jag söker på stenstavik kommer det upp att det är i Strängnäs, men nej. Det kan det väl inte vara!?
Jaha sVenstavik! Bra att man lärde sig läsa i skolan, också….. Det hjälpte ju.. :P