Råttor iFokus

Råttor

Etikett: off-topic
Läst 555 ggr
MrHyde
0

OT. Hur många killar på RiF? :p

Som alla nog vet så är det mest tjejer/kvinnor inne på det här forumet, inte särskillt många killar som man ser. :p

Så jag undrade bara hur många vi e egentligen. Räcka ut tungan

niffen
0

Gör en omröstning istället!!!

niffen
0

Jag är en tjej, förresten… Många på r8forumet trodde att jag var en kille.. Tack för den… :P

Keno
0

hehe när jag var ny här så trodde jag att daydreams var en kille ^^

gulzebra
0

Tja, senast jag kollade hade jag tuttar och ett internt organ istället för externt… Men lik förbannat har jag 2-3 små skäggstrån som kikar fram ibland, och alldeles för stora fötter.

Så eh, här är en halv kille dårå.

*host* :P

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

hus-musen
0

jag tror du är den enda aktiva killen på råttor.ifokus iaf! finns säkert nån mer mindre aktiv=)

Qui dormit, non peccat

idaleck
0

#4 Hur stora fötter har du?? (undrar om du slår mig Cool fotkomplex är min specialité!)

niffen
0

Jag är 14 och har 41 i skostrorlek… Skitkul  -.-

idaleck
0

#7 Woha, välkommer till klubben =) Jag har haft så stora fötter sedan typ högstadiet, minst. Då var det helt värdelöst, eftersom skor var mindre på den tiden och oftast behövde jag 42….heeeelt värdelöst! Då kunde jag bara ha typ streetskor och gympadojor som var unisex liksom… Men nu har många skotillverkare gjort modellerna större, det uppskattas! Kommer till och med i 40 ibland Cool

(OT, sorry…!)

MrHyde
0

Hmm..nu känner man sig ju lite utanför om ja e ända aktiva killen här. :( :P

O ni behöver inte skämmas för era fötter…tror inte att där e nån (inte många iaf :P ) som slår mina, o så länge ni inte gör de så e de lugnt. haha Sitter här me mina 43:or på bordet. :p haha

Raggare-sks
0

jag är kille och min sko storlek är 41-42 Glad

niffen
0

Min lillasysters pappa har 46-47   Cool
Snacka om att han får specialbeställa   ;D

gulzebra
0

#6: Beror på modellen, har som minst fått på mig 41 (fast de satt förbannat trångt… x)), som störst 43. 42/43 är vanligast. Sjukt störigt när damskor går upp till 41… Tack gode gud för snygga gubbskor och tygskor, skulle aldrig palla att bara kunna använda gympaskor och sånt tjafs som bara blir varmt och eländigt x)

Nackdelen i mitt fall är dessutom att jag har mindre storlek om man ser till längden… Jag ärvde pappas alldeles för breda fötter tyvärr x'D

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

empan-hampus
0

Hallå x'D Helt plötsligt börjar man prata om skostorlekar x''D

niffen
0

Skyll på gul_zebra! Allt är hennes (hans?) fel!!!!

*fniss*

Ladyinred
0

men ni står stadigt på jorden i alla fall. Finns fördelar med allt. Och för er killar, ni vet ju vad man säger. Stora fötter, stor… *censur*

empan-hampus
0

^^ Haha… JA ALLT E DITT FEEL!!    

*fniss* ;)

gulzebra
0

#14: Hennes om man ser till typ allt utom skäggstrån och fötter x)

niffen
0

Jaop, jag veeet  ^^  Skojjade bara ju  ;P
Min pappa kallade sig själv för mamma i telefon med cosmo en gång  :'D
Jag höll nästan på att kissa på mig, inte många millimetrar ifrån… Pappa undrade vadfan jag höll på med, det var ju så förbenat roligt  :'D

hus-musen
0

oj va storfotade ni är! sj har jag ett liknande problem, men jag har storlek 35.. är halvt omöjligt att hitta snygga skor o specialbeställa är inge skoj för de blir ju så himla dyra! är rätt less på barnskor kan jag lova!

gör en omröstning så ser du ju hür många killar som svarar!=)

Qui dormit, non peccat