Så väldigt ledsen
Fann Orgel död i buren här idag. Vi som satt och myste igår och hon var som vanligt.
Inga tumörer, inget rossel, inga nysningar, inge sår.. Inte ens kisseriet rann..
Åt o drack som vanligt.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Nämen oj vad hemskt. Jag beklagar
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Men…??? Usch…stackars dig! Beklagar verkligen!!

Usch va hemskt :( Din stackare, måste ha varit en riktig chock. Beklagar sorgen, är verkligen hemskt när ens små djur dör :(

Nej men fy vad hemskt! :(
*Kramar om*
Älskar mina stora små vänner..
#4 Det värsta är att inte veta vad som orsakade men kan bara gissa hjärnblödning, hjärtattack..
Hade jag varit gjord av pengar så hade jag låtit obducera..
Så gick två av mina råttor bort. Beklagar!

beklagar!
Qui dormit, non peccat

#5 Nej, det måste vara fruktansvärt att bara hitta henne död en dag utan att kunna förstå varför..
Älskar mina stora små vänner..

Jag beklagar! Har också haft en råtta som dog knall och fall vid 1½ års ålder och jag var inte ens hemma vid det tillfället utan hade råttvakt. Du får trösta dig med att hon slapp lida i alla fall.
Men sen kan man försöka tänka på att dom antagligen inte led ngt när dom gick bort. Lite "positivt" i det negativa.

Nej, stackaren :( Beklagar sorgen..
Mvh Vinetta

Naaajjjeee så heeeeemskt !!!! R.I.P Orgel!! Vet inte vad jag skulle gjort om det hänt meeej !!!!
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig
Usch! :/ Precis samma sak som med Platon. En enda stor gåta bara. :( Stackars dig. Var hon gammal?
Sov gott lilla tjejen.
#13 Född 16/3 -07

Vad sorgligt Mymlan….Jag beklagar verkligen.
Nämen… Saxens syster… Gah, så tråkigt mymlis!

Jag beklagar ännu en gång.. Men jag måste bara fråga.. Vad gjorde du med honom? Begravde du henne?
Mvh Vinetta
Aaaw.. stackarn :( R.I.P <3<3<3<3

Åh.. Beklagar.. :'( Stackare.. :( Men hon har det bra nu! Rip lilla vän..
Beklagar verkligen :( Gud så sorgligt :(
#17 Hon ligger i frysen och ska begravas ute i Rånäs hos en familj jag känner som bor där ute på landet.

Nej! :O Usch så hemskt! Det där är värre än om man ska åka och avliva, då får man i alla fall säga hej då… :'(

Tänk så olika man är.. Jag föredrar verkligen att råttorna bara går och dör hemma i sin bur. Tycker det är så skönt att slippa ge dom den där sprutan.. :(