OT Ensam... :(
Sitter här HELT ensam i min lägenhet. :(
Alla (o då menar ja ALLA) mina vänner hjälper till som crew på Sommarrock Svedala o min flickvän e borta hela helgen.
Så jävla depprimerande att sitta själv innomhus från fredag till söndag o sen e de en hel vecka jobb tills nästa helg. O de skulle inte förvåna mig om nästa helg blir skit den oxå.
Inga pengar har man heller…övertraserade mitt konto igår så ja har MINUS 47kr o ja får inte lön förrens den 25:e. :(
Har inte ens pengar till bensin för att ta mig till jobbet hela månaden.
Mitt liv e verkligen skit just nu… :(
Djupa nadetag och plocka upp en råtta att gosa med. Dom gör underverk. :)
Sen behöver du ju verkligen inte sitta inne hela helgen. Gå ut på en promenad med råttorna
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Kanske man borde göra. Nu e ju vädret fint än sålänge.
Vaknade i morse av åskan o ordentligt spöregn så man får ju hoppas att uppehållet håller i sig. :)

Haha, vad olika syn vi hade på det här med att vara ensam hemma! Jag stornjuter av min ensamhet. Dock är den snart över! :O Måste skynda mig att njuta lite till! Fast lite sur är jag för att Ohlsons Tyger stängde klockan två idag. Hade avrit kul att pyssla med de där hyllunderlagen i helgen som jag tänkte göra till råttorna.
Älskar mina stora små vänner..

Jag hade no inte haft något emot att va ensam då o då heller men nu e de så att ja e näst intill altid ensam, förutom på helgerna. Men inte den här helgen….
Jag tål asså inte att vara ensam för mkt…:(

åhh det som är så himla skönt att få vara ensam, jag älskar att få vara själv hemma.
:O Jag kan komma och hålla dig sällskap så länge. Själv är jag trött som fan på min familj och skulle mer än gärna dra ut härifrån xD
Mvh Nathalie

Säger så här: Välkommen till klubben! 
Men, det finns alltid en ljusning. Finns alltid små bra saker i livet man kan ta till och tänka på i svåra tider, gäller bara att klättra upp lite ur hålet och se dem. Man lär sig vara ensam då och då efter ett tag. (säger jag som inte vågat bo ensam ännu.. :P )

#6 Haha. Du e väldans välkommen. Lite långt att åka kanske bara. =/.
#7 Som ja skrev innan så hade ja inte haft ngt emot att va ensam ibland men när de e näst intill hela tiden så blir de väldigt deprimerande. :(
Här är en till som njuter av att vara ensam hemma.. händer alldeles för sällan, längtar tills man får eget så man får vara ifred och kan välja när man vill ha sällskap :P
#8 : Oj ja xO Du bor ju enda där nere XO Nä du får nog hitta en annan underhållare :D
Mvh Nathalie
#4.. men hallå.. du har väl bara bott hemmifrån i två veckor eller nått??? Du kan inte redan ha hunnit tröttna på det.. så ger allt sig med tiden, man skaffar nya vänner som man umgås med och så *pang* så längtar man efter att vara lite ensam en stund…

#12 va? skriv med synliga bokstäver pliiizzz…
#13 skönt, trodde det var min dator det var fel på…

Oj förlåt.:p
Ehm ja skrev ett inlägg som jag ville ta bort men ja vet inte hur man tar bort hela inlägg
så ja raderade bara texten….
F'låt…